Salon Centro

– Od debiutu Centro na polskim rynku minął już ponad rok. Nasze sklepy systematycznie odnotowują rosnącą odwiedzalność, a także, mimo spadku nastrojów konsumenckich, wysokie obroty- mówi Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci Centro.

– Myślę, że Polki polubiły Centro za niespotykane na naszym rynku połączenie doskonałego wzornictwa inspirowanego najnowszymi trendami mody oraz rozsądnych cen – ocenia Diana Paszkowska.

Sieć obuwnicza Centro zadebiutowała w naszym kraju w połowie 2011 roku. Pierwszy salon Centro powstał w Łodzi. Od tej pory sieć otworzyła w Polsce ponad 40 salonów o powierzchni od 300 do 700 mkw. oferujących obuwie w przystępnych cenach. Każdy salon oferuje ponad 2000 modeli butów. Do końca 2012 roku marka planuje kolejne otwarcia m.in. w Szczecinie, Bydgoszczy, Łodzi, Wrocławiu, Bielsku-Białej i Zabrzu.

Centro to marka obuwnicza, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Obecnie na świecie działa blisko 900 sklepów obuwniczych tej marki.