Pepco: chcemy mieć w Polsce 600 sklepów

Salon Pepco

Salon Pepco

Do końca 2012 liczba  Pepco Poland sp. z o.o. chce mieć w Polsce sieć 400 sklepów. Sklepy Pepco zajmują średnio 350 mkw. Są otwierane w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych oraz przy ulicach handlowych. Spółka deklaruje, że co miesiąc będzie w naszym kraju powstawać do 10 punktów sprzedaży. Jak informują jej przedstawiciele zamierza mieć w Polsce, w sumie 600 placówek.

Jeszcze w grudniu 2012 sklep  Pepco o powierzchni 500 mkw. zostanie otwarty w wałbrzyskiej Galerii Victoria.

Pepco to sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe oferujące towary w niższych  cenach. Jak deklaruje spółka- chcemy stać się największą, najlepsza, najtańszą i najbardziej znaną w Polsce marką tanich sklepów odzieżowo-przemysłowych. Model rozwoju sieci został oparty na programie 70-80 otwarć rocznie.

Pepco  Poland sp. z o.o. należący do spółki Pepkor, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska