Cuprum Arena

W 2012 roku galerię Cuprum Arena odwiedziło ponad 6 milionów klientów. Inwestor odnotował także wzrost obrotów o prawie 10 procent w porównaniu do roku 2011. – Cieszymy się, że oferta obiektu, nad uatrakcyjnieniem której nieustannie pracujemy, trafia w gusta mieszkańców Lubina i okolic. Na pewno wynik ten zmobilizuje nas do jeszcze cięższej pracy – mówi  Ewa Sieńko, manager do spraw marketingu galerii Cuprum Arena.

Cuprum Arena w Lubinie to centrum handlowo- rozrywkowe, które działa od 9 maja 2009 roku. Jest to jeden z niewielu tego typu obiektów wybudowanych na planie koła i zarazem jedyny tego rodzaju w całej Polsce. Ponadto może się pochwalić prawdopodobnie największą średnicą ze wszystkich istniejących na dzień dzisiejszy galerii handlowych, która wynosi 150 metrów.

Galeria Cuprum Arena jest obiektem wielofunkcyjnym pełniącym zarówno rolę handlowo-usługową jak i rekreacyjno- rozrywkową. Na powierzchni niemal 70 tys. mkw. znajduje się 130 sklepów i punktów usługowych, w tym sklepy odzieżowe i obuwnicze, delikatesy spożywcze Alma, sklep RTV-AGD Saturn, klub fitness Pure Jatomi Platinum Fitness z basenem,  multipleks Helios  z pięcioma salami (również z możliwością projekcji filmów w 3D), salony z wyposażeniem wnętrz , salony jubilerskie, pralnia, salon fryzjerski, centrum biurowe. Istnieje tu również pierwszy w Polsce salon kibica, oferujący pamiątki i gadżety klubu Zagłębia Lubin oraz bilety na wszystkie imprezy sportowe i rozrywkowe organizowane na miejscowym stadionie.

Lubińska galeria nie tylko pełni funkcję handlową, ale też stała się miejscem najważniejszych imprez rozrywkowo-kulturalnych w regionie.

Inwestorem Cuprum Areny poprzez spółkę zależną jest Dariusz Miłek, prezes spółki CCC SA, polski przedsiębiorca roku 2007, twórca marki obuwniczej oraz sieci handlowej CCC – lidera na polskim rynku obuwia.