Ambitne plany sieci Pepco

Pepco

Pepco

Firma Pepco zdradziła plany na najbliższe miesiące. Firma zamierza prowadzić wzmożoną ekspansję w naszym kraju. – Do końca roku planujemy otworzyć kolejne 50 sklepów Pepco, dzięki czemu zamkniemy rok kalendarzowy liczbą niemalże 500 sklepów w całej Polsce – twierdzą przedstawiciele sieci.

– Sklepy dyskontowe Pepco to nie tylko silna sieć ogólnopolska, ale również rozwijająca się cieć na Słowacji, gdzie otworzyliśmy do tej pory 14 sklepów – dodają.

Sieć Pepco w każdym miesiącu otwiera w Polsce po kilka sklepów zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach. W ostatnim czasie sieć otworzyła nowe placówki m.in. w Galerii Cuprum Arena w Lubinie czy Galerii Mistrza Jana w Węgrowie.

Pepco to sklepy dyskontowe, oferujące artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe sprzedające towary w niskich cenach.

Otwarcie sklepu sieci to inwestycja rzędu około miliona złotych. Średnia powierzchnia salonu zajmuje 350 mkw. Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016