Kampania Reserved
Kampania Reserved

Zarząd spółki LPP zamierza w ciągu najbliższych miesięcy sfinalizować umowy z franczyzobiorcami dotyczące budowy sieci sklepów w krajach arabskich. Spółka skupi się także na budowę sklepów internetowych dla kolejnych marek.

Pierwsze sklepy LPP maja ruszyć już w 2014 roku w Emiratach Arabskich. Spółka jest zainteresowana ekspansją także w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w których jeszcze nie jest obecna.

– Rozwój sieci w tym roku będzie szybszy, niż pierwotnie zakładaliśmy, bo pojawiają nowe możliwości, lepsze warunki, ciekawe lokalizacje. Zakładamy przyrost powierzchni handlowej w tym roku o 37 proc. Chcemy zwiększyć powierzchnię o ok. 160 tys. m kw., do blisko 600 tys. m kw. na koniec roku – powiedział podczas konferencji prasowej Dariusz Pachla, wiceprezes firmy LPP SA.

Na inwestycje spółka zamierza przeznaczyć około 380 mln zł.

W kwietniu 2013 roku został uruchomiony sklep internetowy marki Reserved. Sklep wykorzystuje, jak poinformowano, nowoczesną platformę, która zostanie zastosowana w ciągu najbliższych miesięcy także w sklepach internetowych Mohito i Sinasay.

Obecnie sprzedaż on-line dokonywana jest jedynie na terenie Polski, zaś w przyszłym roku planowane jest również uruchomienie sprzedaży na terenie innych krajów.

Przypomnijmy, przychody ze sprzedaży osiągane w sklepie internetowych Reserved stanowią około 2-3 proc. przychodów tej sieci w Polsce.

30 czerwca 2013 roku sieć detaliczna LPP liczyła 1179 sklepów z czego: 361 Reserved, 311 Cropp, 264 House, 188 Mohito oraz 36 Sinsay.

Przedstawiciele spółki LPP będą uczestnikami Shopping Center Forum. Wydarzenie dobędzie się w Warszawie 18-19 września 2013 roku.