W ostatnim tygodniu dopisali klienci galerii handlowych

Centrum Handlowe

Tydzień czterdziesty czwarty przełamał spadkowy trend odwiedzalności, dzięki czemu indeks tygodniowy odbił się w górę.

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu wzrósł o 4,3 proc. w porównaniu z ubiegłym tygodniem. Jednak w skali rok do roku odwiedzalność w centrach handlowych spadła o 7,1 proc. Skumulowana strata wyniosła 3,9 proc. – podała firma Experian.

Nieco ponad cztery procent wzrostu nie dało przełamania rocznego trendu spadkowego, co skutkuje siedmioprocentowym niedoborem w ujęciu rocznym. Strata skumulowana zwiększyła się i zbliżyła się prawie do poziomu czterech procent.

Jak twierdzą analitycy Experian, trwający obecnie tydzień pokaże skokowy wzrost frekwencji w polskim handlu, jednak nadal utrzyma dynamikę na poziomie niższym niż w poprzednich latach.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016