Plaza Rzeszów: rekomercjalizacja jednym z elementów nowej strategii

Rzeszów Plaza

Proces rekomercjalizacji w Plaza Rzeszów jest pierwszym z elementów realizowanej strategii, rozpoczętym wraz z przejęciem zarządzania obiektem przez Keen Property Management, firmę, która zarządza także Galerią Victoria w Wałbrzychu.

W ciągu kilku miesięcy rekomercjalizacji centrum handlowe Plaza Rzeszów pozyskało liczące się marki cenione przez klientów oraz rozwinęło współpracę z kluczowymi najemcami.

– Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie komfortu zakupów w centrum i odpowiedź na potrzeby klientów. Spędzają oni coraz więcej czasu w centrum i oczekują, iż zapewni im ono kompleksową ofertę nie tylko jako obiekt handlowy ale także jako swego rodzaju miejski deptak,  gdzie oprócz zakupów można też pospacerować i interesująco zagospodarować czas. Codziennie odwiedza nas coraz więcej klientów, a to pokazuje, że nasze starania przynoszą efekt – mówi Michał Zych, manager ds. marketingu Centrum Handlowego Plaza Rzeszów.

Pierwszym efektem zmian było ponowne otwarcie powiększonego salonu marki Reserved pod koniec czerwca 2013 r. Sklep w nowej odsłonie ma ponad 900 mkw. i oferuje również kolekcję Reserved Kids. W lipcu otwarty został sklep Martes Sport o powierzchni ponad 750 mkw. W ostatnim czasie na nowo otwarty został powiększony salon Big Start oferujący także odzież takich marek jak Mustang i Lee Cooper. W połowie października 2013 r. uruchomiony został również sklep Tatuum o powierzchni prawie 200 mkw. W grudniu z kolei planowane jest otwarcie powiększonego salonu marki Top Secret w nowej aranżacji o powierzchni ponad 200 mkw. Dodatkowo KPM przedłużył umowę najmu z siecią drogerii Rossmann oraz perfumerią Sephora. Celem podjętych działań jest wzmacnianie relacji i rozwijanie współpracy z kluczowymi najemcami o największym potencjale.

Wraz ze zmianą firmy zarządzającej i wzmocnieniami kadrowymi administracji w celu realizacji obranej strategii, w Plaza Rzeszów rozpoczęte zostały także prace nad rozwojem centrum i wprowadzeniem w nim nowych funkcjonalości. W wyniku podjętych działań w październiku i listopadzie w centrum pojawiły się nowe atrakcje dla klientów. Uruchomiony został tor kartingowy zlokalizowany na piątym piętrze parkingu Plazy. W Centrum powstała też pierwsza w Rzeszowie galeria obrazów 3D. Ważnym udogodnieniem dla rodziców jest także specjalny pokój, w którym można przewinąć lub nakarmić niemowlęta. Dzieci mogą również korzystać ze specjalnego mini placu zabaw. Oprócz nowych funkcji i udogodnień zmienił się także wygląd Plaza Rzeszów. W centrum handlowym pojawiły się nowe elementy tzw. małej architektury oraz dużo zieleni. Kolorystyka pasaży została odświeżona i ujednolicona.

Więcej o strategii rekomercjalziacji i rozbudowie Plaza Rzeszów będzie można przeczytać w najnowszym wydaniu miesięcznika Shopping Center Poland.

 

Reklama

Galeria Jurajska