Le coq sportif
Le coq sportif

Francuska marka odzieży sportowej Le coq sportif działa na polskim rynku od wiosny 2014 roku. Produkty marki są dostępne w sieci sklepów City Sport i Tatuum. – Planujemy otwarcia salonów monobrand i obecność w najlepszych sieciach sportowych w Polsce – mówi redakcji Retailnet.pl Kamil Karasiński z City Sport sp. z o.o.

– Prowadzimy rozmowy z centralą dotyczące otwarć sklepów, a także jesteśmy w trakcie negocjacji 5-6 topowych lokalizacji. Docelowo chcemy uruchomić do 10 sklepów marki Le coq sportif w Polsce. Dla sklepów interesują nas lokalizacje w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepu to 70 mkw. – dodał Kamil Karasiński.

Historia Le coq sportif sięga 1882 roku. Le coq sportif powstała w Romilly-sur-Seine, w samym sercu przemysłu filcowego, w południowo-wschodnim Paryżu. Głównym Celem Le coq sportif stało się dostarczenie asortymentu sportowego wysokiej jakości zarówno dla sportowców indywidualnych, jak i drużynowych.

Dziś Le coq sportif wyposaża liderów Tour de France w wysoko wydajne koszulki oraz dostarcza odzież sportową kultowym zawodnikom z całego świata. Wśród nich są: gracze rugby Fred Michalak, Drew Mitchell czy Marco Bortolami, gwiazda drużyny Chicago Basketball Joakim Noah czy dwukrotny złoty medalista z Londynu w pływaniu Yannick Angel. Te same wysokie standardy jakości produktów znajdują się w wyposażeniu topowych zawodników ligi światowej, jak i codziennej sportowej kolekcji butów i odzieży Le coq sportif.

Obecnie produkty Le coq sportif są dostępne w 25 krajach. W Polsce asortyment marki można nabyć w 20 salonach City Sport, a od wiosny 2015 będą dostępne we wszystkich punktach sprzedaży City Sport. Jak pisaliśmy wcześniej jeden ze sklepów Le coq sportif będzie zlokalizowany w wielofunkcyjnym kompleksie urbanistycznym Forum Radunia w Gdańsku.