Salon Swarovski

Firma Swarovski zamierza rozwijać sieć swoich butików w naszym kraju. Jak ustaliła redakcja Retailnet spółka produkująca biżuterię w najbliższych miesiącach planuje otworzyć 3 kolejne salony. Znajdą się one w największych polskich miastach.

– Na chwilę obecną sieć Swarovski obejmuje 22 salony. Znajdują się one w: Białystoku, Bielsko-Białej, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu. Nasze kolekcje można kupić również w wybranych salonach sieci Jubitom – mówi dla Retailnet Kamila Andrychowicz z firmy Swarovski Poland sp. z o.o.

– Większość naszych salonów znajduje się w centrach handlowych. Także kolejne będą otwierane w tego typu lokalizacjach. Obecnie posiadamy tylko jeden butik przy ul. Floriańskiej w Krakowie – dodaje.

Średnia powierzchnia butików sieci mierzy od 40 do 60 mkw. Spółka otwiera nie tylko salony własne, ale także umożliwia współpracę przedsiębiorcom chcącym prowadzić salony pod logo Swarovski.

– Posiadamy salony partnerskie i umożliwiamy ich dalszy rozwój. Wszelkie warunki współpracy tego typu omawiane są na indywidualnych spotkaniach – twierdzi Kamila Andrychowicz.

Od kilku miesięcy firma rozwija w naszym kraju swój najnowszy koncept salonów Crystal Forest. Do współpracy przy przygotowaniu nowej, wizualnej koncepcji sieci swoich salonów Swarovski zaprosił słynnego projektanta Tokujina Yoshiokę. Wystrój opiera się głównie na grze świateł, która możliwa jest dzięki zastosowaniu szklanych gablot z dużą ilością luster. Taka ekspozycja sprawiła, że wyroby ze szlifowanego kryształu mogą zostać jeszcze lepiej zaprezentowane.

Firma Swarovski dysponuje zróżnicowaną ofertą produktów wykraczającą poza samą produkcję kryształów, z których znana jest marka. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą najwyższej jakości kryształów, kamieni szlachetnych i syntetycznych, a także gotowych wyrobów w postaci biżuterii, akcesoriów i elementów oświetleniowych.

Prowadzone już przez piąte pokolenie rodzinne przedsiębiorstwo Swarovski Crystal Business działa obecnie na całym świecie, a jego sieć ponad 2300 sklepów obejmuje obszar 170 krajów. Wraz ze spółkami siostrzanymi Swarovski Optik (producent sprzętu optycznego) oraz Tyrolit (producent narzędzi do szlifowania), firma Swarovski Crystal Business tworzy Grupę Swarovski. Grupa zatrudniała ponad 30 tys. pracowników.

Swarovski Crystal Forest
Swarovski Crystal Forest