Gemini Park Tychy: ruszyła komercjalizacja

Gemini Park Tychy

Gemini Park Tychy

Po sukcesie inauguracji trzeciej z kolei inwestycji krakowskiej spółki Gemini Holding – Centrum Handlowego Gemini Park Tychy – na jesiennej edycji Shopping Center Forum oraz międzynarodowych targach MAPIC w Cannes, spółka we współpracy z CBRE rozpoczyna komercjalizację obiektu.

Trwają przygotowania do rozpoczęcia budowy kolejnego obiektu z portfolio Gemini Holding – dewelopera specjalizującego się w inwestycjach handlowych i komercyjnych.

Pierwsi najemcy

– Od momentu inauguracji naszego najnowszego projektu cały czas prowadzimy rozmowy biznesowe i negocjacje dotyczące wynajmu powierzchni handlowej w obiekcie, oraz przygotowujemy umowy dla pierwszych najemców. Po prezentacji projektów podczas MAPIC w Cannes z zadowoleniem możemy potwierdzić, że zainteresowanie Gemini Park Tychy wśród sieci handlowych jest naprawdę duże. Wynika to m.in. z faktu, iż wiele znanych i popularnych marek nie ma jeszcze w tym mieście swoich pełnoformatowych salonów, a nasycenie nowoczesną powierzchnią handlową jest stosunkowo niewysokie – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Gemini Park Tychy to trzecia z kolei inwestycja Gemini Holding, która będzie liczyć ok. 36 tys. mkw. GLA i docierać ze swoją ofertą nawet do ok. 2,5 mln osób, mieszkających na Górnym Śląsku. Nieprzypadkowo na miejsce inwestycji wybrane zostały Tychy – to miasto z niską stopą bezrobocia, wysokim potencjałem nabywczym oraz z jednym z niższych w Polsce współczynnikiem nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową. Za komercjalizację obiektu odpowiada dział powierzchni handlowych CBRE.

Przemyślany format

– Inwestycja Gemini Park Tychy oraz rosnące zainteresowanie najemców dowodzą, że rynek powierzchni handlowych jest otwarty na przemyślane formaty z odpowiednią strategią. Naszym celem jako działu powierzchni handlowych jest przygotowanie koncepcji komercyjnej oraz miksu najemców, pozwalającej na stworzenie kompleksowej oferty dla mieszkańców Tychów i okolicznych miast (wcześniej wchodzących w skład tego miasta) oraz innych okolicznych miejscowości, tak aby każdy mieszkaniec oraz potencjalny klient, znalazł w tym centrum handlowym pełną ofertę zaspokajającą jego potrzeby oraz aspiracje. Jestem przekonana, że we współpracy z inwestorem osiągniemy realizację naszych celów – mówi Beata Kokeli, Senior Director działu powierzchni handlowych w CBRE.

Tyskie Gemini będzie zlokalizowane w odległości ok. 3,5 km od ścisłego centrum Tychów, a także w bliskim sąsiedztwie takich miast jak Gliwice, Katowice, Dąbrowa Górnicza czy Mysłowice. Obiekt położony będzie przy ul. Beskidzkiej – jednej z kluczowych arterii komunikacyjnych miasta, będącej zarazem odcinkiem drogi krajowej nr 1, łączącej Tychy m.in. z Gdańskiem, Toruniem, Łodzią czy Cieszynem. Dodatkowo, otoczenie kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych, a także bliskość popularnej autostrady A4 oraz licznych tras ekspresowych i dróg szybkiego ruchu spowoduje, że Gemini Park Tychy stanie się popularną destynacją zakupową nie tylko dla mieszkańców miasta, ale i całego regionu. W bezpośrednim zasięgu obiektu (do 10 min. pieszo) znajdzie się ponad 70 tys. osób, a do 40 min. jazdy samochodem – aż ponad 2,3 mln potencjalnych klientów. Rozpoczęcie budowy Centrum Handlowego Gemini Park Tychy planowane jest na początek przyszłego roku, zaś otwarcie obiektu – na przełomie 2016 i 2017 roku.

Reklama

Galeria Jurajska