ORF2015: Coccodrillo integruje sprzedaż online i offline

Coccodrillo

Coccodrillo

Grupa CDRL jest właściciel marki odzieżowej dla dzieci i sieci sklepów Coccodrillo obecnych na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Przedstawiciele firmy będą uczestnikami Omnichannel Retailing Forum, pierwszej w Polsce konferencji, która na jednej scenie zgromadzi tak wielu ekspertów w dziedzinie omnichannel.

Nowa platforma

Głównymi celami spółki  CDRL na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

– Kilka dni temu marka Coccodrillo uruchomiła nową platformę sklepu internetowego coccodrillo.eu. Różni się ona od poprzedniej wizualnie, ale również rozbudowana została o nowe funkcje. Między innymi strona sklepu jest responsywna, uproszczony został koszyk zakupowy, zaprojektowana została nowa przeglądarka zdjęć. Dodatkowo klienci mają łatwy dostęp do interaktywnej mapy salonów – mówi redakcji Retailnet.pl Tomasz Przybyła, wiceprezes zarządu CDRL SA.

– Ponadto trwają zaawansowane prace nad wdrożeniem nowego programu ERP. Dzięki nowym funkcją sprzedaż online i offline zostanie zintegrowana – wyjaśnia Tomasz Przybyła.

Zamówi i odbierz

– Naszym celem jest maksymalne ułatwienie procesu zakupowego klientów jaki i również ewentualnych wymian i zwrotów. Dążymy do tego, aby odbiór towaru zamówionego w sklepie internetowym lub jego zwrot możliwy był w dowolnym salonie – mówi wiceprezes zarządu CDRL SA.

– Media społecznościowe ułatwiają komunikację z klientami. Na bieżąco otrzymują informacje na temat dostępności produktów, pomagamy rozwiązywać ich problemy, otrzymujemy opinię oraz spostrzeżenia klientów dzięki, którym możemy sprostać ich oczekiwaniom – dodał Tomasz Przybyła.

GRUP CDRL

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Globalna sieć sprzedaży Coccodrillo liczy sobie 373 placówki handlowych.

ORF 2015

Omnichannel Retailing Forum odbędzie się 23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii. Konferencja poświęcona jest transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. W Forum weźmie udział około 300 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Partnerem strategicznym jest SAP/Hybris.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016