Serenada
Serenada

W krakowskim centrum handlowym Serenada swoje sklepy z biżuterią i dodatkami otworzą marki Yes oraz Time Trend.

Nowy salon marki jubilerskiej Yes będzie miał 48 mkw. powierzchni handlowej. Z kolei salon Time Trend będzie miał 37 mkw. powierzchni.

Obecnie komercjalizacja CH Serenada przekroczyła 60 proc GLA. W centrum znajdzie się ponad 150 sklepów i butików, punktów usługowych, restauracji, kawiarni i barów.

Oferta modowa Serenady to sklepy Grupy LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, Home & You), Grupy Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull and Bear, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho) oraz H&M, ale także: Mango, Vistula i Wólczanka, CCC, Yes, Time Trend, Swiss, salon jubilerski Kruk.

Dużą część powierzchni najmu przeznaczono na usługi. To między innymi: mBank, Paris Optique, Beaty&Nail, Pazoo, Twoje Soczewki, optyk, pralnia Renthoff Express, Jean Louis David i Hair Coif, kantor, kwiaciarnia Florist La Flor oraz drogeria Rossmann. Operatorem spożywczym Serenady będą delikatesy Piotr i Paweł. Galeria zaoferuje bardzo dużą (10% powierzchni najmu), bogatą i atrakcyjnie usytuowaną część restauracyjną.

Dojazd dla zmotoryzowanych klientów będzie ułatwiony dzięki nowemu bezkolizyjnemu węzłowi z ul. Bora-Komorowskiego. Nowy wiadukt usprawni dojazd z centrum miasta i wyjazd w kierunku Nowej Huty, a także udrożni ruch na całym obszarze. Kredytu na budowę Serenady w wysokości 95 milionów euro udzieliło konsorcjum banków Pekao S.A. i Bank Zachodni WBK SA. Inwestorem obiektu jest spółka Mayland.

Mayland Real Estate sp. z o.o. jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. W ciągu ostatnich pięciu lat Mayland oddał do użytku cztery nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni. Spółka zarządza pięcioma obiektami handlowymi o łącznej powierzchni ponad 200 tys. mkw. i posiada znaczący portfel projektów.