New Balance: Globalna marka w polskim e-commerce

newbalance isystems ecommece

Duże i rozpoznawalne marki cenią polski rynek, również ten e-commerce. W większości przypadków mają one ustalone wytyczne i wartości, do których polski oddział marki lub jego oficjalny dystrybutor muszą się dostosować.

Istnieje kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę tworząc polski sklep internetowy dla globalnej marki.

Wygląd zgodny z międzynarodowym key visual

Key Visual to zbiór graficznych wytycznych charakteryzujących daną markę. Podczas prac nad nowym designem strony dużą rolę odgrywała spójność wizualna z amerykańską koncepcją. Cały sklep jest również wdrożony zgodnie ze standardami responsive web design.

Współpraca z polskimi programami logistycznymi

Bieżąca obsługa logistyczna globalnych marek najczęściej odbywa się w kraju docelowym. Wpływa na to wiele czynników – od finansowych przez marketingowe, aż po te związane z know-how rynku. Warto dodać, że duża część poziomu obsługi klienta zależy od sprawności logistyki firmy. Sklep internetowy New Balance Polska posiada integrację z programem magazynowo-księgowym Hermes. Odpowiada on m.in. za:

– pobieranie stanów magazynowych z magazynu głównego oraz wszystkich magazynów zlokalizowanych w salonach firmowych na terenie kraju,

– synchronizację stanów magazynowych,

– przenoszenie kartotek klientów do ERP,

– synchronizanizację zamówień sklepu internetowego z systemem ERP.

Dzięki tym funkcjonalnościom sklep internetowy potrafi szybko, sprawnie i bez komplikacji realizować zamówienia klientów. Tym samym zwiększa ich zadowolenie i pozytywne odczucia związane z zakupami.

new balance isystems strona

Karta produktu sklepu internetowego New Balance Polska

Innowacyjny sposób prezentacji

Produkty New Balance wyróżniają się tym, że oprócz wyboru długości buta, można jeszcze wybrać jego szerokość. Na polskiej karcie produktu, klient ma więc do wyboru: szerokość standardową (D), szeroką (2E) i bardzo szeroką (4E). Natomiast cała karta eksponuje duże, panoramiczne zdjęcie produktu.

Za wszystkie prace w nowym sklepie New Balance Polska odpowiada i-systems. Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami e-commerce, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 60-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 8a.pl, Bielenda, Big Star, Butyjana, Dalia, Diamante Wear, Distance, Hendi, Interoptyk, Mamissima, Mammut, Monnari, New Balance, NICI, R-GOL, RunColors, Sugarfree czy Supersklep.

Reklama

Galeria Jurajska