transakcje online

Ponad 1 milion złotych – to wartość transakcji online uratowanych przez SaveCart, firmę, która zadebiutowała na polskim rynku e-commerce zaledwie kilka miesięcy temu.

Spółka oferuje usługi zwiększające sprzedaż w e-sklepach dzięki pełnej personalizacji oferty oraz autorskiej metodzie ratowania transakcji w czasie rzeczywistym. Obserwując preferencje zakupowe klientów oraz błyskawicznie reagując na ich zachowania, SaveCart angażuje i inspiruje do dalszych zakupów.

System wsparcia sprzedaży w e-commerce

– Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, która oferuje tak kompleksowy system wsparcia sprzedaży w e-commerce. Sklepy, które zdecydowały się wdrożyć nasze rozwiązanie w ciągu zaledwie kilku miesięcy zyskały dodatkowe 1 mln złotych w uratowanych przez SaveCart transakcjach. Nadal pracujemy nad rozwojem oferty i wprowadzamy nowe usługi, które pozwalają na jeszcze bardziej spersonalizowane podejście do klientów, a przez to tworzenie angażujących i co najważniejsze skutecznych kampanii – mówi Piotr Ziółkowski, Business Development Director w SaveCart.

SaveCart monitoruje i zapisuje pełną aktywność klientów e-sklepu, w tym niezarejestrowanych gości, niezalogowanych użytkowników oraz zalogowanych stałych klientów. Na bazie zebranych danych tworzy ich profile i zapamiętuje preferencje. Następnie, w czasie rzeczywistym rekomenduje konkretne produkty na podstawie zdiagnozowanych intencji zakupowych.

Obroty w e-sklepach rosną o 20 %

Narzędzie firmy SaveCard jest tak skonstruowane, że umożliwia dotarcie z wybranym komunikatem do konkretnego klienta lub całej grupy, zaś dynamiczna modyfikacja layoutu pozwala na zwiększenie widoczności rekomendowanych produktów oraz tworzenie personalizowanych przekazów.

SaveCart zadebiutował na polskim rynku e-commerce w listopadzie 2014 roku. Dotychczasowe kampanie zrealizowane przez firmę pokazują, że dzięki systemowi obroty w e-sklepach wzrastają średnio o 20 proc.