Rozwiązanie zostało przedstawione podczas SAP Hybris Americas Summit, gdzie pomagało uczestnikom wydarzenia wybrać dla siebie najlepsze piwo rzemieślnicze.

Aplikacja opracowana przez SAP łączy się w ramach ekosystemu SAP Hybris z inteligentną sklepową półką, na której wystawione są towary, w trakcie prezentacji były to piwa rzemieślnicze. Użytkownik aplikacji musiał odpowiedzieć na kilka pytań, między innymi o preferowany smak czy posiłek, któremu ma towarzyszyć napój. Na podstawie kwestionariusza odpowiednie piwo było podświetlane na półce, informuje Forbes.

– Już w tej chwili staramy się poprawiać doświadczenie zakupowe klienta poprzez łączenie tego, co najlepsze ze świata online i offline – mówił podczas wydarzenia Nick Wood z firmy SAP Hybris.

Nowoczesne zarządzanie sprzedażą

SAP zaprezentował na targach SAP Hybris Summit już również modyfikację tego konceptu w formie sklepu z cukierkami. Na podstawie odpowiedzi na pytania zadane poprzez aplikację system podpowiadał nie tylko najsmaczniejsze cukierki, ale także dodatkowe produkty, które mogłyby do nich pasować.

Firma hybris umożliwia przedsiębiorstwom na całym świecie wzrost sprzedaży towarów, usług oraz treści cyfrowej poprzez każdy możliwy kanał lub rodzaj urządzenia. hybris dostarcza oprogramowanie OmniCommerceTM, które umożliwia wdrożenie nowoczesnych procesów zarządzania danymi oraz sprzedażą, dzięki którym firma otrzymuje indywidualną prezentację swoich produktów, zamówień i klientów.

Skalowalność i elastyczność

Oprogramowanie hybris omnichannel jest zbudowane na jednej platformie i oparte na otwartych standardach. Rozwiązanie umożliwia wdrażanie innowacyjnych funkcji, jest wydajne, skalowalne i elastyczne, dzięki czemu przedsiębiorstwa nie będą potrzebowały wdrażać dodatkowych platform e-commerce.

Firma hybris działa w 15 krajach na całym świecie. Firma hybris oferuje swoje rozwiązanie w formie instalacji lokalnej, oprogramowania udostępnianego na żądanie oraz w wersji zarządzanej/udostępnianej w hostingu, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości, zyskuje maksymalną swobodę wyboru. Z oprogramowania hybris korzysta już ponad 500 klientów instytucjonalnych, w tym tak znane marki jak: Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon and Toys“R”Us.