Pepco nowym najemcą Quick Park w Mysłowicach

Centrum Handlowe Quick Park w Mysłowicach poszerza swoją ofertę sprzedażową. Do grona najemców dołączył Pepco –międzynarodowa sieć dyskontów. Salon marki zajmie powierzchnię  456 mkw. kw.

Budowa obiektu ruszyła z początkiem października ubiegłego roku. Otwarcie zaplanowane jest na IV kwartał 2016 roku.

Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach. Budowa Quick Parku o powierzchni blisko 16 tys. metrów kwadratowych, potrwa około  12 miesięcy. Jego otwarcie przewidziane jest na IV kwartał 2016. Na powierzchni przewidziane jest około 60 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Centrum zaoferuje również darmowy i komfortowy parking na 400 samochodów.

Centrum handlowe zapewni kompleksową ofertę handlowo-usługową poprzez połączenie galerii handlowej, parku handlowego, jedynej w mieście restauracji McDonald’s oraz stacji benzynowej.

Inwestycja powstanie u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, która służy jako obwodnica miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ.

Quick Park Mysłowice to inwestycja o wartości 100 mln złotych. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem obiektu odpowiada firma Mallson Polska. Za koncepcję architektoniczną odpowiada biuro Mofo z Krakowa. Deweloperem obiektu jest spółka Real2B Sp. z o. o., która wraz z Inwestorami, którymi są fundusz Retail Parks Fund  FIZAN oraz Retail Development Management Sp. z o. o., realizuje w sumie sieć kilkudziesięciu retail parków i centrów handlowych pod nazwą Quick Park na terenie całego kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.