Najemcy powiększają powierzchnie sklepów w Galerii Jurajskiej

Przybędzie najemców w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Dotychczasowi najemcy inwestują natomiast w większą powierzchnię handlową.

W ostatnim czasie czterech najemców Galerii Jurajskiej zdecydowało się na znaczne powiększenie swojej powierzchni handlowej.  Zmiany są konsekwencją m.in. dobrych wyników finansowych, jakie sklepy osiągają w Jurajskiej.

Na przeprowadzkę zdecydował się m.in. salon CCC. Został przeniesiony z lokalu o powierzchni 390 mkw. do niemal trzykrotnie większego salonu o powierzchni 1180 mkw.  Zmiana powierzchni wiązała się także ze zmianą lokalizacji. Tym samym CCC stało się jednym z największych sklepów z butami i dodatkami w Galerii Jurajskiej.

Na taki samy ruch zdecydował się także Rossmann. Popularna drogeria powiększyła swój sklep z 356 mkw. na 486 mkw.  Marka NC+ z kolei przeniosła się z wyspy handlowej do lokalu na pasażu.

To jednak nie jedyne takie zmiany. W ciągu ostatniego roku na większą powierzchnię w Jurajskiej zdecydowały się m.in. Gino Rossi i Reserved. Co więcej, salon Reserved w Jurajskiej jest obecnie największym w Polsce i liczy sobie ponad 2,8 tys. mkw.

– Coraz większa grupa najemców, która jest z nami od lat, decyduje się na dodatkową powierzchnię, a tym samym rozwój swojej działalności w Częstochowie. To pokazuje jak ogromny potencjał dostrzegają znane marki w obecności w Galerii Jurajskiej. Takie działania są zasługą zarówno bardzo dobrych wyników frekwencyjnych, jak również obrotów, które osiąga galeria ostatnimi laty – mówi Roman Bugajczyk dyrektor Galerii Jurajskiej.

Przypomnijmy, galeria zakończyła I półrocze ze wzrostem odwiedzin na poziomie 4 proc. w porównaniu do takiego samego okresu przed rokiem. Centrum notuje także stały wzrost obrotów. To sprawia, że nie tylko obecni najemcy inwestują w Jurajską, także nowe marki.

W lipcu 2016 roku swój salon otworzyła tutaj marka Taranko. Od początku sierpnia w galerii działa także salon Jean Louis David.  Oferta dla dzieci wzbogaciła się natomiast ostatnio o salon Ananas z odzieżą dziecięcą marki Mayoral.  Również w sierpniu do grona najemców dołączył  sklep fotograficzny Fotojoker. Wysyp nowy otwarć centrum szykuje także jesienią.  W galerii pojawi się m.in. długo wyczekiwane studio fitness z siłownią oraz salon z bielizną Italian Fashion. Jurajska zapowiada także kolejne dwa otwarcia, które planowane są w ostatnim kwartale 2016.

– Rozwój oferty jest dziś kluczowy dla Galerii Jurajskiej. Widzimy, że zmiany poczynione w tym zakresie w latach ubiegłych dziś procentują mocną pozycją obiektu na rynku. Także ostatnie otwarcia mocno wpłynęły na zainteresowanie galerią. To może jeszcze bardziej wzrosnąć, kiedy jesienią otworzy się u nas studio fitness z siłownią  – zapowiada Roman Bugajczyk.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku.  Galeria Jurajska usytuowana jest przy Alei Wojska Polskiego. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 tys. mkw., z czego 49 tys. mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy marek polskich i międzynarodowych.  Wiele z nich na lokalnym rynku zadebiutowało w Galerii Jurajskiej. Swoje sklepy posiadają tutaj m.in. Alma, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2 tys. samochodów i 50 autokarów, a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową.

Galeria Jurajska to jeden z projektów spółki GTC, który zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku GTC nr 3.4

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.