Wszystkie marki Inditex i LPP w Posnanii

Dwa koncerny odzieżowe: polski LPP oraz hiszpański Inditex otworzą w Posnanii salony wszystkich swoich marek. Poznańskie centrum rozpocznie działalność już w październiku br

Firma Apsys, która jest inwestorem Centrum Posnania, zaprezentuje obiekt na targach Shopping Center Forum 2016.

Spośród ponad 300 marek obecnych w centrum Posnania istotną część stanowią marki modowe. Ich oferta obejmuje szeroki wybór ubrań i dodatków na wszelkie okazje i dla klientów w różnym wieku oraz o różnych upodobaniach. Wśród nich znajdą się wszystkie marki dwóch największych na polskim rynku firm odzieżowych: hiszpańskiego Inditexu i polskiego LPP.

Posiadający ponad 7 tys. sklepów na świecie Inditex wynajmie w Posnanii w sumie ponad 6 tys. mkw. powierzchni. Zaprezentuje na niej ofertę marek: Zara, Zara Home, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho i Massimo Dutti. Salony te zajmą od 260 mkw. w przypadku Oysho, po aż 2,7 tys. mkw., na których swój asortyment przedstawi Zara.

Grupa odzieżowa LPP otworzy w Posnanii salony wszystkich swoich marek: Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay i nowej marki premium Tallinder. Salony te zajmą łącznie ponad 4,5 tys. mkw., w tym debiutujący w Poznaniu Tallinder – 406 mkw., a najwięcej flagowy produkt LPP czyli Reserved – 2,1 tys. mkw. Zlokalizowany na 1 piętrze, dwupoziomowy salon Reserved będzie doskonale widoczny dla klientów dzięki 8 metrowym witrynom.

– W Posnanii, LPP wynajmować będzie największą powierzchnię dla naszych sześciu marek odzieżowych. Tym samym poznańskie centrum jest pierwszym w Polsce, w którym wraz z otwarciem się nowego obiektu, dostępne będą pod jednym dachem wszystkie nasze marki wraz z najnowszą Tallinder. Poza salonem Tallindera, którego aranżacja została bardzo pozytywnie odebrana na rynku, ważnym wydarzeniem w Posnanii będzie prezentacja najnowszej aranżacji sklepu naszej flagowej marki Reserved. Poprzedzi ją debiut na niemieckim rynku w Monachium, planowany na wrzesień tego roku – zapowiada Marek Jamroż, Team Leader Poland w LPP. Jego zdaniem szansą dla Posnanii jest jej wielkość. Obiekt oferuje 100 tys. mkw. najmu, trafiając tym samym do grona największych centrów handlowych w kraju. – Ze względu na swą skalę Posnania w perspektywie kilku lat ma szansę dominować w regionie wielkopolskim – prognozuje Marek Jamroż.

Posnania zaoferuje klientom najbardziej kompleksowy zestaw marek modowych w Wielkopolsce. Są wśród nich zarówno znane marki międzynarodowe, w tym debiutujące na poznańskim rynku jak Forever 21, jak również butiki polskich projektantów. Na gości poszukujących ekskluzywnych kolekcji czekać będzie oferta odzieży i akcesoriów z najwyższej półki prezentowana w specjalnie zaaranżowanej części Posnanii nazwanej Forum.

Posnania to centrum handlowo-lifestylowe i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

Posnania posiada również prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,verygood”, świadczący o energooszczędności obiektu i dbałości o środowisko. Budowie obiektu towarzyszy modernizacja okolicznych ulic. Koszt inwestycji w rozwój infrastruktury drogowej i uzbrojenie niezagospodarowanego dotąd terenu o powierzchni 60 hektarów sięgnie ponad 100 mln zł.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.