Grycan-Lody od pokoleń rozwija sieć lokali

Polska  marka sygnowana przez Elżbietę i Zbigniewa Grycanów rozwija sieć sprzedaży. Najnowszy lokal Grycan – Lody od pokoleń otwarto w parku handlowym w Mysłowicach.

147. lodziarnio-kawiarni Grycan

Jest to 147. lokal sieci  Grycan – Lody od pokoleń w formacie lodziarnio-kawiarni. W nowej placówce znajduje się 16 stolików i 48 miejsc siedzących. Lokal w Mysłowicach oferuje wybór 30 smaków lodów – zarówno tradycyjnych, jak i sorbetów z owoców oraz lodów jogurtowych. W menu znajdują się również domowe ciasta i desery lodowe, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz szeroka gama kaw.

– Naszą najnowszą lodziarnio-kawiarnię otwieramy w szczególnym czasie, kiedy większość z nas pochłaniają zakupy i przygotowania do Świąt. Zabieganych w przedświątecznej gorączce mieszkańców Mysłowic zapraszamy do naszego lokalu na chwilę wytchnienia przy Pierniku Staropolskim i  filiżance aromatycznej kawy  – mówi  Elżbieta Grycan, właścicielka sieci Grycan – Lody od pokoleń.

Marka Grycan obecna na rynku od 2004 roku

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu niemal 12 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy już blisko 150 lokali.

Jak powiedział w rozmowie z portalem Retailnet właściciel marki – Zbigniew Grycan, sieć będzie rozwijana zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach.

– Interesują nas również takie lokalizacje. W tym przypadku szczególnie ważne jest żeby były to lokalizacje atrakcyjne, w miejscach często odwiedzanych przez potencjalnych klientów, pod uwagę bierzemy też związane z tym koszty. Wszystko musi się zamykać w rachunku ekonomicznym.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.