Galeria Północna

Kolejne marki dołączają do portfolio najemców Galerii Północnej. Tym razem sieć kawiarni Starbucks.

Kawiarnia wynajmie 173 mkw. powierzchni. Będzie miała dodatkowe wejście wprost z ulicy, co ułatwi skorzystanie z oferty lokalu śpieszącym do pracy Białołęczanom. Do dyspozycji gości będzie także letni ogródek.

Inwestor Galerii Północnej spółka GTC jest wyłącznym partnerem After Party podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2017 oraz wystawcą Shopping Center Forum Fall Edition 2017

Pierwszy Starbucks na Tarchominie

Starbucks to już czwarta po KFC, Pizza Hut i Burger King marka zarządzana przez AmRest, która pojawi się w powstającym na Tarchominie centrum handlowym. Koncern założony w 1971 w Seattle posiada dziś około 25 tys. kawiarni w 72 krajach. Pierwszy lokal w Polsce został uruchomiony w kwietniu 2009 roku w Warszawie. Dziś jest ich ponad 50. Kawiarnia w Galerii Północnej będzie pierwszą w tej części stolicy.

W kawiarniach Starbucks mieszkańcy Zachodniej Białołęki znajdą szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffè Latte, Caffè Mocha czy Cappuccino oraz specjalnych sezonowych propozycji przygotowywanych przez baristów.

GTC – inwestora obiektu –  w transakcji najmu reprezentowali eksperci firmy doradczej JLL. Agnieszka Olszewska, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL, podkreśla, że Starbucks to jedna z najpopularniejszych sieci kawiarni w Polsce: Znana marka dołączy do grona najemców Galerii Północnej, urozmaicając w ten sposób ofertę gastronomiczną obiektu. Lokale Starbucks to bardzo dobre miejsce zarówno na dłuższe spotkania, jak i na szybką kawę w przerwie pomiędzy zakupami.

Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC docenia wysoką jakość oferowanych przez nowego najemcę usług: – Staramy się tak kompletować najemców galerii, aby nie tylko dać naszym klientom dostęp do najbardziej pożądanych usług, ale zapewnić im także szeroki wybór i różnorodność oferty. W Starbucks znajdą wyselekcjonowane gatunki kaw, najwyższej jakości. Dodatkowo, marka dużo uwagi poświęca obsłudze klienta, gwarantując świetną atmosferę i miło spędzony czas.

O Galerii Północnej

Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat. Ponad 64 tys. mkw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamleys, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts czy Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy JLL oraz Cushman & Wakefield.