W trakcie negocjacji nie ustalono warunków planowanej transakcji w sprawie przejęcia sklepu internetowego e-lady – poinformował zarząd spółki Próchnik. Spółka nie wyklucza powrotu do negocjacji w przyszłości.

Zarząd Spółki Próchnik S.A. poinformował, że negocjacje prowadzone z Anną Marynowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą E-LADY Anna Marynowska zakończyły się w wskutek upływu uzgodnionego pomiędzy stronami terminu zakończenia ustaleń dotyczących warunków planowanej transakcji nabycia przez spółkę praw do sklepu internetowego prowadzonego pod adresem: www.e-lady.pl.

W trakcie negocjacji nie ustalono warunków planowanej transakcji. Próchnik nie planuje na chwilę obecną przedłużenia tych negocjacji, przy czym spółka nie wyklucza w przyszłości powrotu do negocjacji z przedsiębiorcą i przeprowadzenia ww. transakcji na warunkach ustalonych przez strony.

Rozwój e-commerce

Przypomnijmy, że w połowie listopada 2016 roku Próchnik ogłosił założenia nowej strategii w zakresie rozwoju internetowych kanałów dystrybucji. Spółka planowała przejęcie trzech podmiotów e-commerce. W 2017 roku chce osiągnąć w kanale internetowym ok. 20 mln zł przychodów, a w 2018 r. ok. 30 mln zł.

Nowa strategia w zakresie rozwoju segmentu online zakłada znaczący wzrost sprzedaży w kanale internetowym, poprzez dotarcie do nowych grup docelowych. W I półroczu 2016 roku sprzedaż internetowa Grupy Próchnik wzrosła w stosunku do roku ubiegłego pięciokrotnie. Obecnie stanowi ona blisko 10 proc. łącznych przychodów, wobec 2,4 proc. w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Sklep e-lady.pl jest obecnie prowadzony w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej. Zajmuje się sprzedażą odzieży damskiej i męskiej.