Wystartował mobilny program lojalnościowy sieci Rossmann

rossmann

Dzięki aplikacji klienci mają możliwość zlokalizowania najbliższej drogerii w swojej okolicy, oraz dokonania zakupów online.

To nie wszystko. Aplikacja Rossmann PL pomaga klientom znaleźć online porady i inspiracje, a także otrzymać powiadomienia o najnowszych produktach i premierach. Aplikacja dostępna jest na systemy Android, iOS i Windows.

Mobilny Klub Rossmann

Uczestnicy Klubu Rossmann zyskują rabaty i regularnie otrzymują spersonalizowane oferty dopasowane do ich potrzeb. Odbierając powiadomienia z aplikacji Rossmann PL klient zyskuje pewność, że żadna promocja go nie ominie.

Dodatkowo klubowicze płacą o 20 proc. mniej za drukowanie zdjęć. Jak informują przedstawiciele sieci Rossmann, są jeszcze inne korzyści z pobrania aplikacji i dołączenia do programu lojalnościowego.

“Okazując aplikację przy kasie podczas zakupów w drogeriach Rossmann, pomagasz lokalnym organizacjom charytatywnym. Jesteś rodzicem? Spodziewasz się dziecka? Będąc w programie Rossnę!, po przystąpieniu do Klubu Rossmann zyskujesz jeszcze więcej! Rejestrując się w Klubie, przy użyciu danych z programu Rossnę!, zachowujesz swój dotychczasowy rabat oraz możliwość jego zwiększenia aż do 10 proc.” – czytamy na oficjalnej stronie programu.

Drogerie w modelu omnichannel

Sklep internetowy Rossnet funkcjonuje od lutego 2015 roku. Klienci drogerii mogą online zamówić przesyłkę i odebrać ją osobiście bądź za pośrednictwem usługi kurierskiej. Wybierając opcję “click and collect” mogą odebrać swoją paczką w jednej ze 860 stacji Orlen rozlokowanych na terenie całego kraju, które są dostępne przez 24 godziny na dobę.

Rossmann nie poprzestaje na rozwoju sieci w Polsce i w dalszym ciągu poszukuje powierzchni handlowych do wynajęcia. Sieć stawia na miasta powyżej 10 tys. mieszkańców i lokale o powierzchni około 200 do 600 mkw. w bliskim sąsiedztwie supermarketów spożywczych. Drogeria Rossmann ma obecnie ponad 1,1 tys. sklepów w Polsce i 16 tys. produktów w swojej ofercie. Każdego dnia zakupy w sklepach tej marki robi 675 tys. klientów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY