Coccodrillo uruchomi sieć sezonowych salonów

coccodrillo

Coccodrillo, znana marka odzieży dziecięcej, będzie dobrze widoczna w trakcie zbliżającego się sezonu urlopowego. Przyczyni się do tego między innymi otwarcie całej sieci sezonowych salonów nad Bałtykiem.

Ekspansja sieci Coccodrillo nad Bałtykiem

Właściciel marki, firma CDRL SA, nie po raz pierwszy na taką skalę zamierza wykorzystać sezon urlopowy i wysoką frekwencję turystów nad polskim morzem. Już w czerwcu w najbardziej popularnych miejscowościach wypoczynkowych otwarte zostaną przygotowane wyłącznie na sezon wakacyjny salony z asortymentem marki. Dzięki temu klienci łatwo i wygodnie będą mogli zapoznać się z jej ofertą i zakupić odzież Coccodrillo. Sklepy tego typu do oddane zostaną między innymi w Niechorzu, Ustroniu Morskim, Łebie, Pobierowie, Rowach i Dąbkach. Łącznie tego typu salonów będzie 20. Całe przedsięwzięcie przeprowadzane jest zatem z dużym rozmachem. Na tę chwilę pod szyldem Coccodrillo w województwie pomorskim działa 29 salonów, a w sąsiednim zachodniopomorskim – 16. Są to jednak klasyczne sklepy całoroczne, zlokalizowane w większych miastach między innymi w Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Świnoujściu, Kołobrzegu, Darłowie.

Więcej sklepów stacjonarnych Coccodrillo

Sezonowa sieć nad Bałtykiem to nie jedyny element planu rozwoju marki Coccodrillo w najbliższym czasie. Jej właściciel szykuje także nowe punkty całoroczne. Od początku bieżącego roku kilka ich już przybyło. Ważną rolę odgrywają tu zwłaszcza sklepy w Krakowie, Wadowicach, Gdyni i Kołobrzegu. W stołecznym mieście Małopolski po nowym roku otworzone zostały dwa punkty. Pierwszy z nich działa już od końca stycznia, a drugi od początku marca. Marzec był bardzo udanym miesiącem dla firmy. Otwarto wówczas w sumie cztery salony. Obecnie sieć Coccodrillo na terenie Polski liczy blisko 250 salonów.

Coccodrillo podwaja liczbę salonów

– Ostatnie dwa lata to bardzo ważny okres dla Coccodrillo. W tym krótkim czasie udało nam się podwoić liczbę naszych salonów na terenie Polski – mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

I dodaje: – Wynika to z jednej strony z nasilonych starań nad otwieraniem sklepów własnych, ale też bardzo intensywnej współpracy z partnerami zainteresowanymi prowadzeniem salonów na zasadach franczyzy. Nowa formuła, jaką są sezonowe sklepy nad Bałtykiem, to kolejny sposób na poprawę sprzedaży i wzrost rozpoznawalności naszej marki. Rozmaite doświadczenia zdobywane na rynkach zagranicznych i krajowym szybko będą owocować przy okazji kolejnych inicjatyw mających na celu rozwój Coccodrillo.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.