Dairy Queen planuje powrót do Polski

Należąca do Warrena Buffetta amerykańska sieć szybkiej obsługi Dairy Queen planuje ponowną ekspansję w Polsce. Jak podaje „Puls Biznesu”, pod koniec maja przedstawiciele sieci przyjadą do Polski szukać franczyzobiorców.

Marka Dairy Queen Grill&Chill w Polsce zadebiutowała w 2015 roku. Pierwsza restauracja amerykańskiej sieci o powierzchni 103 mkw. otwarta została w Centrum Handlowym Wola Park. Pod koniec października 2015 roku druga restauracja pojawiła się przy ulicy Nowy Świat w  Warszawie. Za rozwój sieci w Polsce odpowiedzialna była firma Sparrow 4 sp. z.o.o.

Firma zapowiadała dynamiczną ekspansję. W ciągu pięciu lat planowane było otwarcie 26 punktów sprzedaży. – Wkraczamy na rynek Europy Wschodniej w momencie, gdy zachodnie marki tak dobrze są tam przyjmowane przez konsumentów – mówił wówczas Jean Champagne, szef ds. operacji międzynarodowych grupy Dairy Queen.

Ponad 6 tys. restauracji

Sieć Dairy Queen liczy ponad 6 tys. restauracji Dairy Queen zlokalizowanych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 18 innych krajach.

W ofercie Dairy Queen są lody w kubeczkach (tzw. Blizzard), desery mleczne i ciasta. Ponadto, w barach DQ klienci mogą nabyć także produkty typowe dla fast-foodów (frytki, hamburgery, hot dogi czy napoje gazowane).

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.