Piotr i Paweł wzmocni finansowo sieć sklepów

Supermarket Piotr i Paweł

W związku z pojawieniem się informacji na temat poszukiwania inwestora dla Grupy Kapitałowej Piotr i Paweł, Zarząd spółki informuje, że jesteśmy w trakcie procesu mającego na celu wzmocnienie potencjału finansowego naszej sieci – przekazuje Ewa Aleszczyk-Kalinowska,  Dyrektor marketingu i komunikacji Piotr i Paweł

Podjęliśmy współpracę z doradcą inwestycyjnym BZ WBK. Analizujemy możliwe opcje w zakresie pozyskania środków lub pozyskania partnera biznesowego, wraz z którym będziemy mogli, jako sieć  skutecznie konkurować na rynku i dynamicznie  rozwijać markę Piotr i Paweł – dodaje Ewa Aleszczyk-Kalinowska.

Przypomnijmy, 27. października br. odbyło się wielkie otwarcie Piotr i Pawła w nowo powstałym Centrum Handlowym Serenda w Krakowie przy al. Gen. Bora-Komorowskiego 41. Nowy supermarket oferuje swoim klientom specjalne targowisko, na którym mogą znaleźć produkty regionalne. Oprócz tego Piotr i Paweł zapewnia klientom szeroki asortyment, w tym doskonałej jakości produkty świeże oraz produkty marki własnej Piotra i Pawła.

Blisko 150 sklepów

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, a nowy rok rozpoczął nowymi projektami: usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym „Po2jamy Rabaty” we wszystkich sklepach. Przypomnijmy, że ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2016 (11 nowych placówek) koncentrowała się na strategicznych dużych aglomeracjach: warszawskiej i trójmiejskiej.

Sieć Piotr i Paweł posiada obecnie 148 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie. W 2017 roku Piotr i Paweł pojawił się m.in. w 4 lokalizacjach, które dotychczas zajmowały delikatesy Alma m.in. w Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.