Aplikacja mobilna zachęci do odwiedzin w galeriach INGKA Centres

Stały dostęp do najnowszych wydarzeń z życia centrum handlowego, spersonalizowane promocje i rabaty oraz wygoda zakupów – to wszystko oferuje wdrożona właśnie przez Port Łódź, Aleję Bielany oraz gdańską Matarnię wirtualna Karta Stałego Klienta dostępna w aplikacji goodie.

Karta Stałego Klienta została pomyślana jako nowoczesne narzędzie komunikacji oparte na najnowszej technologii. W systemie wprowadzonym przez galerie handlowe INGKA Centres (dawniej IKEA Centres), klienci mają do dyspozycji kartę w formie wirtualnej, z której mogą korzystać za pomocą ogólnodostępnej i bezpłatnej aplikacji. Nie ma zatem potrzeby noszenia ze sobą w portfelu wielu plastikowych kart lojalnościowych. Wystarczy ściągnąć aplikację goodie i założyć swoje konto. Zainstalowanie aplikacji zajmuje chwilę, a daje klientowi dostęp do spersonalizowanych ofert promocyjnych i rabatów dedykowanych zarejestrowanym użytkownikom. Dzięki usłudze, Klienci są też na bieżąco informowani o organizowanych w galeriach wydarzeniach i eventach.

Nowa aplikacja w INGKA Centres zwiększy foot fall i poprawi wyniki finansowe najemców

– Jednym z najważniejszych aspektów funkcjonowania każdego centrum handlowego jest komunikacja z klientami, a w dzisiejszych czasach nie ma mowy o skutecznej komunikacji bez nowych technologii. Stąd decyzja o wdrożeniu w naszych centrach handlowych nowoczesnej wirtualnej Karty Stałego Klienta, która stanowi nie tylko sprawne narzędzie komunikacji ale także łączy w sobie maksymalną wygodę użytkowania i  w pełni odpowiada na potrzeby klienta XXI wieku. Mówimy już nie tylko o komunikowaniu się za pomocą mediów społecznościowych czy strony internetowej. To już nie wystarczy. Ludzie chcą być informowani o wszystkim w czasie rzeczywistym i otrzymywać dopasowane do swoich preferencji wiadomości. I tak właśnie działa wdrożony przez nas system dostępny w aplikacji goodie – mówi Iwona Borkowska, marketing manager INGKA Centres Polska.

Karta Stałego Klienta jest ponadto czynnikiem w znacznym stopniu wpływającym na lojalność grupy docelowej, co w konsekwencji przekłada się na zwiększony foot fall i lepsze wyniki finansowe najemców. Usługa w najbliższym czasie dostępna będzie także w pozostałych centrach handlowych należących do INGKA Polska.

Aplikacja goodie na rynek wprowadzona została przez Bank Millenium.  Wykorzystuje takie technologie, jak elementy sztucznej inteligencji, rozpoznawanie obrazów czy geolokalizacja, ułatwia przeglądanie najświeższych gazetek promocyjnych wybranych sieci, umożliwia głosowe wyszukiwanie produktów oraz tworzenie list zakupowych, które można udostępniać rodzinie i znajomym. Do tej pory aplikację na telefon pobrało 550 tysięcy użytkowników.

O INGKA Centres Polska (dawniej IKEA Centres)

INGKA Centres to globalna spółka należąca do Grupy IKEA. Jest deweloperem i zarządcą obiektów handlowych, które odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców, a ich istotną część stanowi sklep IKEA. Firma dąży do tego, by zarządzane przez nią obiekty były przyjaznymi i nowoczesnymi miejscami spotkań. Stara się stale budować silne i długotrwałe relacje z najemcami i wykorzystywać na bieżąco doświadczenie zdobyte na różnych, oddalonych od siebie rynkach. Spółka INGKA Centres, obecna w Chinach, Europie (włączając w to kraje nordyckie) oraz Rosji, posiada i zarządza 58 centrami handlowymi i czterema parkami handlowymi zlokalizowanymi w 14 krajach. Łączna powierzchnia najmu tych obiektów wynosi 3,2 miliona mkw., a rocznie odwiedza je około 400 milionów osób. Centra handlowe należące do spółki działają pod różnymi markami np. MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach. INGKA Centres Polska zarządza sześcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Warszawie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl