Colliers zdobywa nowych najemców do projektu w Poznaniu

Jesienią tego roku w wielofunkcyjnej poznańskiej inwestycji Półwiejska 2 zagoszczą dwie nowe marki. Sieć Pepco, wynajęła ok. 600 mkw., a dyskont Dealz – blisko 650 mkw. powierzchni na parterze budynku. W transakcji właścicielowi obiektu doradzał Colliers International.

— Półwiejska 2 to bardzo udany przykład miastotwórczej inwestycji łączącej funkcje biurowe i handlowo-usługowe. Dzięki wprowadzeniu się nowych najemców – sieci Pepco i Dealz – budynek jeszcze bardziej zyska na atrakcyjności w oczach mieszkańców Poznania, tym bardziej, że marki te oferują bardzo atrakcyjne, konkurencyjne ceny i niezwykle dynamicznie się rozwijają. Ambicją  Pepco jest stać się największą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie — mówi Agnieszka Piekarska, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.

Półwiejska 2 to pięciokondygnacyjny budynek klasy A o powierzchni użytkowej 9,1 tys. mkw., oferujący część handlowo-usługową na dwóch poziomach oraz część biurową. Lokale Pepco i Dealz znajdą się na parterze. Na potrzeby handlu i usług przeznaczono również kondygnację podziemną budynku oraz pierwsze piętro. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking. Wśród pozostałych najemców obiektu są takie marki, jak ING, Jean Louis David, Cukiernia Sowa, McDonald’s czy Aldi.

Półwiejska 2 znajduje się w ścisłym centrum miasta, na terenie śródmiejskiej strefy pieszej, w bezpośrednim sąsiedztwie wielu istotnych dla potencjalnych najemców placówek i urzędów, m.in.: Urzędu Miasta, Sądu Rejonowego i Okręgowego, Poczty Polskiej, w pobliżu uczelni i Starego Rynku. Sklepy wraz z lokalami gastronomicznymi są zlokalizowane od strony ul. Półwiejskiej, która jest najpopularniejszą ulicą handlową Poznania charakteryzującą się dużym nasileniem ruchu pieszego. Szacuje się, że ten popularny deptak każdego dnia odwiedza ponad 40 tys. osób.

Pepco to europejska sieć dyskontów oferująca odzież i produkty dla domu. W Polsce marka rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat.

Dealz jest międzynarodową siecią sklepów, będącą częścią największej w Europie sieci dyskontów – Poundland. Oferuje produkty spożywcze, drogeryjne, artykuły do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, artykuły papiernicze i inne.

O Colliers International

Colliers International (NASDAQ, TSX: CIGI) jest wiodącą, globalną firmą oferującą najwyższej jakości usługi na rynku nieruchomości oraz zarządzanie inwestycyjne. Posiada biura w 68 krajach, w których zatrudnia ponad 14 tys. specjalistów. Eksperci Colliers oferują pełen zakres usług podmiotom związanym z rynkiem nieruchomości. Firma wspiera najemców, właścicieli nieruchomości oraz inwestorów. Od ponad 20 lat nasz doświadczony zespół liderów, posiadający ponad 40 proc. udziałów firmy, zapewnia akcjonariuszom zyski na wiodącym poziomie w branży. Przychody firmy w 2018 roku osiągnęły poziom $2,8 mld ($3,3 mld włączając spółki stowarzyszone). Firma zarządza aktywami o wartości $26 mld. Colliers International w Polsce działa od 1997 roku i posiada biura w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi, w których łącznie zatrudnia ponad 250 specjalistów.

Colliers jest partnerem merytorycznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl