Mallson: centrum handlowe Manhattan w pełni skomercjalizowane

Gdańskie Centrum Handlowe obchodząc 15-lecie działalności może pochwalić się 100 proc. poziomem wynajmu powierzchni. Szereg zmian, które nastąpiły sprawiły, że centrum tak w części handlowej, jak i biurowej jest w pełni wynajęte. Agentem komercjalizującym obiekt jest firma Mallson Polska, wystawca Shopping Center Forum 2019 CEE.

Ostatnie dwa lata były dla Manhattanu nadzwyczaj udane. W tym czasie Manhattan zdążył przeprowadzić zarówno szereg remontów i modernizacji przestrzeni wspólnych, sanitarnych, dokonać przebudowy części obiektu zwiększając powierzchnię najmu o ponad 650 mkw. GLA, a także, wprowadzając szereg nowych marek – zapewnić stabilne funkcjonowanie na najbliższe lata.

Więcej marek w gdańskim Manhattanie

– W tym czasie wprowadziliśmy w podwoje Manhattanu kilku nowych operatorów, w tym debiutujące w Trójmieście marki takie jak Tedi (805 mkw), Dealz (440 mkw), Klockownia (600 mkw.), a także salon marki KIK (675 mkw.) czy restauracje Waga Smaków (70 mkw.) i Czwarte Piętro, która swoich gości przyjmuje na powierzchni 490 mkw dodatkowo dysponując wyjątkowym jedynym w tej części Gdańska tarasem widokowym. – komentuje Łukasz Tomczak, dyrektor zarządzający GCH Manhattan.

Efekty obserwowane w centrum wymagały także zmian lokalizacji kilku istniejących najemców. Swoje nowe powierzchnie otrzymały m.in. salony Ziaja, Zoo Delikatesy, Centrum Kopiowania D&K oraz salon krawiecki Igiełka. W tym okresie Pepco powiększyło swój metraż o ponad 90 mkw., a Centrum Medyczne Polmed urosło dwukrotnie do powierzchni 765 mkw. – Dzięki temu mogliśmy efektywniej zagospodarować przestrzeń obiektu. Każdy poziom części handlowej zaskakuje naszych klientów ciekawymi markami, w których zaspokoić mogą zróżnicowane potrzeby – podkreśla Łukasz Tomczak.

Gdański Manhattan także zabezpieczył mix najemców na kilka kolejnych lat.

– Uzyskaliśmy kilka istotnych porozumień w zakresie przedłużenia umów najmu, m.in. z marką CCC. Trzymamy także rękę na pulsie, chwytając nowe okazje pojawiające się na rynku. Najemcy doceniają Manhattan, który mimo dojrzałego już wieku wprowadza nowe bodźce, nowe marki czy udogodnienia dla klientów. – dodaje Maciej Celmer, wice-prezes Mallson Polska, który wspiera Manhattan w procesach rekomercjalizacji.

Gdańskie Centrum Manhattan to nie tylko przestrzeń typowo handlowa. Manhattan łączy w sobie szereg zupełnie unikalnych funkcji, posiadając w swych podwojach największą w Trójmieście kręgielnię MK Bowling, multimedialną Bibliotekę Manhattan, szereg placówek edukacyjnych z Gdańską Szkołą Artystyczną i szkołami językowymi Profi Lingua i Speak Up. Dodatkowo blisko 6 tysięcy mkw. powierzchni biurowej, także w 100 proc. skomercjalizowanej sprawia, że Manhattan jest w pełni multifunkcjonalnym obiektem w śródmiejskiej przestrzeni. Stanowi dowód na to, że przy odpowiedniej strategii i konsekwencji w zarządzaniu najmem, dysponując świetną i dogodną lokalizacją, 15-letni obiekt może zyskać swoje drugie lepsze życie. 

Galeria działa od 2004 roku

Gdańskie Centrum Handlowe Manhattan to pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Gdańsku. Otwarte w 2004 roku centrum zlokalizowane jest w samym sercu handlowej dzielnicy Wrzeszcz, przy al. Grunwaldzkiej – głównej arterii komunikacyjnej Gdańska. Na czterech poziomach znajduje się ponad 70 marek, wśród których znajdują się m.in. Piotr i Paweł, H&M, KappAhl, Empik, CCC, Zdrofit Fitness, MK Bowling, Sphinx, Starbucks oraz Mediateka Manhattan. Obiekt oferuje ponad 20 tys. mkw. powierzchni handlowej oraz 6 tys. mkw. powierzchni biurowej.

Właścicielem i zarządcą obiektu jest Sirius Investments sp. z o.o., a agentem komercjalizującym Mallson Polska. Obiekt będzie prezentowany na stoisku 2.1 firmy Mallson podczas wrześniowego Shopping Center Forum.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl