Kaufland testuje usługę Click & Collect

Już w przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić nową usługę – chodzi o zdalną rezerwację produktów pierwszej potrzeby z asortymentu sieci. W fazie pilotażowej rozwiązanie to będzie testowane w sumie w trzech marketach: w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. Jeżeli nowa propozycja spotka się z entuzjazmem ze strony klientów, sieć w krótkim czasie rozszerzy usługę o kolejne lokalizacje.

W czasie pandemii koronawirusa sieć Kaufland robi wszystko, aby zapewnić konsumentom nie tylko dostęp do artykułów pierwszej potrzeby, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. W związku z koniecznością utrzymywania dystansu społecznego z myślą o komforcie klientów detalista sięga po nowe rozwiązanie.

Start nowej usługi

W przyszłym tygodniu Kaufland planuje uruchomić usługę Click & Collect, dzięki której klienci sieci będą mogli zarezerwować potrzebne produkty wygodnie w domu poprzez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić za artykuły w jednym z trzech marketów objętych testem.

W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów będą mogli skorzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland: w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5, w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 64 oraz we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 62.

– Możliwość zdalnej rezerwacji produktów to kolejne rozwiązanie wprowadzone z myślą o komforcie i bezpieczeństwie klientów, które pozwoli im także zaoszczędzić czas związany z planowaniem i dokonywaniem zakupów. Jeżeli nowa usługa zostanie dobrze przyjęta przez konsumentów, rozszerzymy ją o kolejne sklepy – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Jak to działa

Aby skorzystać z usługi Click & Collect, wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie internetowym, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie będzie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland – są to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. produkty żywnościowe, artykuły higieniczne i kosmetyki, produkty dla dzieci, a nawet żywność dla domowych zwierząt. W najbliższym czasie rezerwacji produktów będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, która będzie do pobrana w App Store oraz w Google Play.

Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy Kaufland skompletują zamówione produkty tak, by klienci mogli je odebrać w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Płatności za zakupy dokonuje się już na miejscu – w dedykowanej, oddzielnej kasie, gotówką lub kartą.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.