Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

[WYWIAD] Nathalie Depetro, MAPIC: cyfrowa formuła targów jest odpowiedzią na nową globalną rzeczywistość

Decyzja o przekształceniu targów MAPIC i LeisurUp w wydarzenie cyfrowe była naturalną konsekwencją globalnej sytuacji wywołanej pandemią i związanych z nią ograniczeń w podróżowaniu. Korzystamy z cyfrowych doświadczeń MIDEM, MIPCOM i MIPIM Connect, aby zoptymalizować nasze narzędzia i zapewnić naszej społeczności wyjątkową platformę cyfrową – mówi redakcji SCF News/ retailnet.pl Nathalie Depetro, Dyrektor targów MAPIC.

Jak będą wyglądały targi MAPIC w tym roku?
 
Nathalie Depetro: MAPIC jest wiodącą międzynarodową imprezą na rynku nieruchomości handlowych. Skupia najważniejszych międzynarodowych graczy z branży, aby wytyczać standardy przyszłego stylu życia, w tym także miejsca zakupów. W związku z pandemią Covid-19, wydarzenie MAPIC 2020 odbędzie się w całości online za pośrednictwem nowej platformy cyfrowej MAPIC. LeisurUp 2020, nowa międzynarodowa impreza B2B dla profesjonalistów z branży rekreacyjnej, zaplanowana wraz z MAPIC, odbędzie się również w formule online w ramach MAPIC Digital.
 
Pandemia wywarła ogromny wpływ na sieci handlowe i zwyczaje zakupowe konsumentów na całym świecie. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, przedstawiciele sektora powierzchni handlowych muszą wspólnie omówić bieżące wyzwania i wypracować przyszłe rozwiązania. MAPIC Digital stwarza możliwość spotkań online dla całej międzynarodowej społeczności sektora handlowego. Organizujemy wirtualne spotkania biznesowe, umożliwiamy dostęp do internetowych konferencji i raportów rynkowych, prezentujemy miasta, projekty handlowe i rekreacyjne.
 
Na co mogą liczyć uczestnicy tegorocznej edycji MAPIC Digital? Jakie są zalety tej formuły?
 
ND: Decyzja o przekształceniu targów MAPIC i LeisurUp w wydarzenie cyfrowe była naturalną konsekwencją globalnej sytuacji wywołanej pandemią i związanych z nią ograniczeń w podróżowaniu. Korzystamy z cyfrowych doświadczeń MIDEM, MIPCOM i MIPIM Connect, aby zoptymalizować nasze narzędzia i zapewnić naszej społeczności wyjątkową platformę cyfrową. Skupiliśmy się na trzech głównych elementach:

Ulepszenie internetowej bazy danych, która jest teraz bardziej przyjazna i podzielona na segmenty tak, by umożliwić szczegółowe poszukiwanie kontaktów biznesowych.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Konferencje transmitowane na żywo w dniach 17 i 18 listopada oraz wszystkie filmy dostępne przez 2 miesiące, do 31 grudnia.

Bogata baza informacji zawierająca międzynarodowe analizy, badania rynku i raporty branżowe.
 
W jaki sposób można wziąć udział w wydarzeniu?

ND: Każdy może dołączyć do naszej platformy targowo-konferencyjnej. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy MAPIC i LeisurUp 2020 będą mieli automatycznie dostęp do platformy cyfrowej MAPIC Digital. Wszyscy inni uczestnicy, którzy chcą dołączyć do społeczności MAPIC Digital, mogą zarejestrować się bezpośrednio na naszej stronie www.mapic.com.
 
Jakie są najważniejsze punkty tegorocznego programu?
 
ND: Program konferencji MAPIC został zaadaptowany do naszej nowej rzeczywistości pod hasłem „Embracing collaborative retail: ready to change the rules?”. Koncentruje się on na współpracy, tworzeniu nowych modeli biznesowych, zrównoważonym rozwoju, rozrywce i rekreacji, dzieleniu się danymi, a także na wszystkich elementach redefiniujących krajobraz miejski i miejsca handlu, z naciskiem na przejście do większej współpracy i dzielenia się na rzecz wspólnego celu.
MAPIC Digital zaprezentuje kompaktowy program konferencji, w którym wezmą udział dyrektorzy generalni i kierownictwo wyższego szczebla ze wszystkich sektorów branży nieruchomości handlowych.

Rozmawiał Wojciech Wojnowski