Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty

Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych.
– 2021 rok będzie dla nas okresem największego rozwoju firmy. Mamy zakontraktowane 209 otwarć więc poszerzamy zaplecze biurowe, logistyczne, zatrudniamy ludzi. Chcemy także wprowadzić dwa pilotażowe całkiem nowe koncepty – z pieczywem i panierowanymi kurczakami. Ponadto skupimy się na rozwoju za granicą. Nasz kierunek to Rumunia, gdzie aktualnie wprowadzamy dwa formaty i gdzie bardzo dobrze przyjęły się nasze pierwsze punkty – mówi w rozmowie z retailnet.pl/SCF News Marcin Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Sweet Gallery to twórca konceptów gastronomicznych Bafra Kebab, Si Gelato, Lodolandia i Kołacz na Okrągło. Aktualnie prowadzi sieć w ponad 650 lokalizacji łącznie dla 4 brandów, z czego 40 to Bafra Kebab, ok. 20 Si Gelato, 400 Lodolandii i ok. 190 lokali Kołacz na Okrągło.