Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Sweet Gallery zapowiada dynamiczną ekspansję w 2021 i nowe koncepty

Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych.

– 2021 rok będzie dla nas okresem największego rozwoju firmy. Mamy zakontraktowane 209 otwarć więc poszerzamy zaplecze biurowe, logistyczne, zatrudniamy ludzi. Chcemy także wprowadzić dwa pilotażowe całkiem nowe koncepty – z pieczywem i panierowanymi kurczakami. Ponadto skupimy się na rozwoju za granicą. Nasz kierunek to Rumunia, gdzie aktualnie wprowadzamy dwa formaty i gdzie bardzo dobrze przyjęły się nasze pierwsze punkty – mówi w rozmowie z retailnet.pl/SCF News Marcin Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.

Sweet Gallery to twórca konceptów gastronomicznych Bafra Kebab, Si Gelato, Lodolandia i Kołacz na Okrągło. Aktualnie prowadzi sieć w ponad 650 lokalizacji łącznie dla 4 brandów, z czego 40 to Bafra Kebab, ok. 20 Si Gelato, 400 Lodolandii i ok. 190 lokali Kołacz na Okrągło.

R E K L A M A

Sweet Gallery stawia na ekspansję w mniejszych miastach

Pomimo pandemii spółka nie rezygnuje z ekspansji, a wręcz przeciwnie, zamierzą ją przyspieszyć. Jak zapowiada prezes Swett Gallery, spółka skupi się na ekspansji w mniejszych miastach. Nie rezygnuje także z obecności w centrach handlowych.

– Nasza strategia zakłada teraz skupienie się na ekspansji w mniejszych miastach, nawet tych liczących ok. 15 tys. mieszkańców. Oczywiście nie rezygnujemy ze współpracy z topowymi galeriami, czego przykładem było otwarcie w ostatnim czasie 2 placówek przy Arkadii i przy Domach Towarowych Centrum w Warszawie, ale chcemy się teraz skupić na niszy, którą są mniejsze miejscowości do których nie wchodzą sieciowi duzi operatorzy gastronomiczni – zapowiada Marcin Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.

Sweet Gallery to operator gastronomiczny i twórca takich sieci, jak: Lodolandia, Bafra Kebab, Si Gelato, Kołacz na Okrągło, Ludziarnia. Spółka rozwija sieć w oparciu o system franczyzowy.