Sephora: Jakub Gierszyński nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech

Od stycznia do zespołu e-commerce Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński obejmując stanowisko Dyrektora E-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy.

Jakub Gierszyński jest ekspertem i pasjonatem e-commerce oraz omnichannel, związanym z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio Dyrektor E-commerce i Marketingu w firmie Inter Cars S.A, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C oraz Dyrektor E-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.

Ekspert od e-commerce i omnichannel

Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020. Wielokrotnie nagradzany w konkursach branżowych – zarówno indywidualnie, jak i zespołowo, m.in. Dyrektor E-commerce 2020 (grand prix) oraz Dyrektor E-commerce 2020 w kategorii Sport, hobby, turystyka. Aktywny sportowiec – od 20 lat trenujący sporty walki.

W Sephora Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów E-commerce w Polsce oraz w Czechach.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Dzięki swojej unikalności, innowacyjności i duchowi przedsiębiorczości, Sephora stała się omichnnelowym pionierem beauty w 35 krajach świata.

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku. Posiada ponad 100 perfumerii w największych miastach Polski. Od 2014 roku oferuje klientom również zakupy online w perfumerii internetowej na www.sephora.pl.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych