Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sephora z nietypowym formatem na 25-lecie sieci w Polsce

Sephora w Polsce obchodzi swoje 25. urodziny. Sieć obecnie ma w Polsce 83 perfumerie. Z okazji jubileuszu Sephora wraz z partnerskimi markami, przygotowała niespodziankę dla swoich fanów: 5 miast Polski odwiedzi Sephora BeautyBus – specjalnie stworzony na tę okazję, pełen niespodzianek i atrakcji.  

25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś to sieć licząca 83 perfumerie. Przez wszystkie te lata Sephora niezmiennie inspiruje, to jedna z ulubionych destynacji wszystkiego co najgorętsze i najbardziej trendy w świecie kosmetyków, to miejsce dla wszystkich osób kochających odkrywanie, testowanie, eksperymentowanie.

Sephora to też miejsce, które regularnie oferuje swoim fanom niezwykłe emocje podczas wydarzeń specjalnych organizowanych w wybranych lokalizacjach. W tym roku, celebrując urodziny, Sephora przygotowała wakacyjną niespodziankę – Sephora BeautyBus, który w lipcu i sierpniu zawita aż do 5 miast, by wraz z miłośnikami piękna cieszyć się latem!

Atrakcje na jubileusz

Na odwiedzających Sephora BeautyBus będzie czekać: strefa makijażową, gdzie eksperci i ekspertki serwować będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look, strefa stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce stylistów, zyskamy jedną z viralowych fryzur, trendujących w tym sezonie, w strefie atrakcji spersonalizować będzie można swoją ulubioną bluzkę, kurtkę lub torbę — wystarczy zabrać ją ze sobą i nadać jej letniego charakteru kolorowymi dodatkami.

Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto będzie można podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcicie  wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami i uzupełnicie swój look przygotowanymi specjalnymi pinami lub wodnymi tatuażami, w strefie warkoczy będzie można wzbogacić fryzurę, dodając do niej ciekawe elementy, na miejscu zagrać będzie można też w przygotowane gry i zabawy – oczywiście z kosmetycznymi niespodziankami.

Dodatkowo, odwiedzając wszystkie strefy i zbierając w nich pieczątki będzie można je wymienić na upominek z wyjątkowymi próbkami oraz kod rabatowy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą wyjątkowe niespodzianki.