W kwietniu SEPHORA wprowadziła do swoich perfumerii nowy projekt „Clean at SEPHORA” i „Planet Aware at SEPHORA”. Ma on na celu ujednolicenie komunikacji i oznaczeń produktów, ich formuł i zobowiązań na rzecz środowiska na 34 rynkach na całym świecie. Wizualne oznaczenia mają zapewnić klientom sieci przejrzystość i spójność komunikacji w sklepach i w Internecie.
Dwa nowe oznaczenia, „Clean at SEPHORA” i „Planet Aware at SEPHORA” zostały opracowane we współpracy z ekspertami ds. środowiska i naukowcami. Ich celem jest dostarczenie klientom wglądu w formuły produktów marek oraz ich zobowiązania na rzecz środowiska
„Clean at SEPHORA”
Oznaczeniem tym objęte zostały marki, których formuły spełniają światowe standardy regulacyjne i nie zawierają kontrowersyjnych składników. W chwili rozpoczęcia programu 133 marki na całym świecie spełniły warunki określone na liście składników „Clean at SEPHORA”.
„Planet Aware at SEPHORA”
PARTNER PORTALU
Oznaczenie to skupia marki, które podjęły znaczące zobowiązania na rzecz środowiska w zakresie: zrównoważonych składników (stosowanie i źródła ich pozyskania), opakowań, zobowiązań klimatycznych oraz transparentnej komunikacji z klientem. Marki odznaczone „Planet Aware at SEPHORA” muszą spełnić minimalnie 32 obowiązkowe kryteria w ramach czterech głównych filarów dotyczących zrównoważonego rozwoju. W chwili rozpoczęcia programu 40 marek na całym świecie spełniło kryteria „Planet Aware at SEPHORA”.
Najbardziej eco
Marki, które spełniły oba zestawy kryteriów zostały objete znakiem „Clean & Planet Aware at SEPHORA”. W chwili rozpoczęcia programu 39 marek na całym świecie spełniło te łączone kryteria.
SEPHORA wprowadziła w kwietniu swoje odznaki „Clean at SEPHORA” i „Planet Aware at SEPHORA” w sklepach i w Internecie Ameryki Północnej oraz w Europie, dając klientom możliwość wyszukiwania i identyfikowania marek, które odpowiadają ich preferencjom. W Polsce program został zaprezentowany w maju. Oznaczenia zostaną wprowadzone na Bliskim Wschodzie, Azji Południowo-Wschodniej i Ameryce Łacińskiej do końca 2024 r., a na sam koniec w Chinach w 2025 r.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Ponieważ jesteśmy światowym liderem wielokanałowej sprzedaży detalicznej kosmetyków premium, spoczywa na nas ogromna odpowiedzialność. SEPHORA zobowiązuje się do ułatwienia naszym klientom i markom partnerskim podejmowania bardziej zrównoważonych wyborów, a także wywierania pozytywnego wpływu, a te nowe oznaczenia są istotnym krokiem w tym kierunku. Naszą rolą jako lidera w światowej branży kosmetyków premium jest zaangażowanie naszych partnerów i naszych zespołów w realizację ambitnych celów” – powiedział Guillaume Motte, Prezes i CEO marki SEPHORA.