Szersza oferta gastronomiczna w galerii Cuprum Arena w Lubinie

Galeria Cuprum Arena w Lubinie powiększa grono swoich najemców gastronomicznych o markę Sushi dla Mnie, która jest konceptem szytym na miarę dzisiejszych czasów i doskonale wkomponowuje się w trend zdrowego i świadomego odżywiania.

– Nasze sushi tworzymy od podstaw sami – mówi Pan Bartosz Chresciak, Sushi dla Mnie – Posiadamy doskonałe przepisy, a nasze smaki nie łącza się przypadkowo. Zawsze świeże ryby, owoce morza i warzywa sprawiają, że nasze rolki cieszą coraz to większą popularnością. Nasza sieć powstała z pasji do japońskich smaków, które chcemy udostępnić każdemu – dodaje.

Więcej nowych marek w Cuprum Arena

Koncept Sushi dla Mnie świetnie uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii Cuprum Arena – mówi Aneta Powązka, Marketing Manager – jesteśmy przekonani, że nasi Klienci docenią serwowane tam zestawy i chętnie będą po nie sięgać w przerwie podczas zakupów.

Shushi dla Mnie, Cuprum Arena

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Sushi dla Mnie to nie jedyna marka, która wzbogaciła tenant-mix galerii Cuprum Arena. Z początkiem maja swój salon w regularnym najnowszym koncepcie otworzyła tu również polska marka Tatuum oferująca wysokiej jakości odzież dla kobiet i mężczyzn.

O Cuprum Arena

Cuprum Arena jest wielofunkcyjnym centrum o powierzchni najmu 34 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 130 lokali w tym między innymi takie marki, jak: eobuwie.pl, Media Markt, CCC, Helios, Reserved, Guess, Medicine, Douglas, Sephora, operator spożywczy Lidl. To największa galeria handlowa w całym regionie Zagłębia Miedziowego.