Cuprum Arena w Lubinie sukcesywnie realizuje politykę umacniania tenat-mixu markami, które są unikatowe w regionie i dzięki temu podnoszą atrakcyjność oferty a także stanowią gwarancję dodatkowego „traficu” klienta.” – mówi Jakub Puchalski, prezes zarządu spółki odpowiedzialnej za zarządzanie obiektem.
„Z sektora wyposażenia wnętrz do grona naszych najemców dołączyli : Ikea Studio Planowania (na powierzchni 135 m2) oraz salon Dekoria (ponad 213 m2), których oferta pozwala na wszechstronną obsługę klientów. Od pomysłu, poprzez projekt, realizację i odbiór towaru w galerii, zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę.” – mówi Jakub Puchalski.
W sierpniu do Cuprum Arena dołączył międzynarodowy brand Rituals Cosmetics, który na powierzchni ponad 170 m2, otworzył swój sklep z kosmetykami do domu i do ciała, które pokochali klienci w ponad 33 krajach. Jest to miejsce nie tylko ekspozycji ale i testowania produktów. Klienci mają możliwość zapoznać się z produktami z portfolio marki, ich przetestowania w klimatycznym otoczeniu, pod drzewem sakury – charakterystycznym dla wystroju wnętrza sklepów Rituals.
Sierpień to również miesiąc rozpoczęcia współpracy z Auchan Supermarket, nowym operatorem spożywczym. „Kontynuując strategię bazującą na unikalności marek, zaprosiliśmy do współpracy sieć Auchan, która swój jedyny sklep w Lubinie otworzyła właśnie w Cuprum Arena, zapewniając jej klientom jakość oraz szeroką dedykowaną ofertę” – mówi Jakub Puchalski.
Sektor mody męskiej wzmocniła, otwierając swój salon także w sierpniu marka Recman. To salon gdzie tradycja i styl łączą się z nowoczesną formą. Recman to polska marka oferująca ponadczasową odzież, obuwie i akcesoria dla mężczyzn. Jest to miejsce w którym każdy elegancki mężczyzna, ceniący jakość znajdzie coś dla siebie.
W ostatnim czasie galeria może również zaprosić klientów do sklepu Czas na Herbatę. Oferta ta trafia w gusta ceniących sobie jakość i różnorodność wyboru, zapewniając szeroki wachlarz herbat i kaw z całego świata. Można tu również znaleźć zestawy prezentowe, porcelanę, akcesoria do zaparzania oraz produkty marki Chocolate.
„Dopełnieniem oferty sektora kawiarnianego centrum będzie marka Starbucks, największa na świecie sieć kawiarni, która już jesienią zaprosi pierwszych klientów Lubina i regionu do swej nowej lokalizacji w Cuprum Arena.” – mówi Jakub Puchalski. Starbucks to marka która wyznacza nowe standardy bazując na bogatej tradycji związanej z kawą i uzupełnia ją poczuciem wspólnoty.
Cuprum Arena w Lubinie jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – położonym w ścisłym centrum miasta. W Cuprum Arena znajduje się ponad 130 lokali handlowo – usługowych, w tym sklepy: eobuwie.pl, CCC, TK Maxx, Super Pharm, Guess, Tommy Hilfiger, Bershka, Reserved, restauracje i kawiarnie, kino Helios, Auchan Supermarket, przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe.