Mimo trudnych okoliczności biznesowych i licznych wyzwań, z jakimi zmaga się branża handlowa, Galeria Cuprum Arena w Lubinie z powodzeniem realizuje strategię stabilnego rozwoju.
Na przestrzeni ostatniego roku pojawiło się kilka nowych marek, między innymi Tatuum i Shushi dla Mnie, a obecni już obiekcie najemcy zdecydowali się na kontynuowanie współpracy. W swoje lokale zainwestowali m.in. 4F otwarty po remoncie w najnowszym koncepcie, czy New Yorker, który aktualnie rozbudowuje swój salon, adaptując większą powierzchnię.
Debiutujące w Cuprum Arena marki: Under Armour i Rainbow
W ostatnim czasie do grona najemców galerii Cuprum Arena dołączyły także: Under Armour oraz biuro podróży Rainbow. Pojawienie się w Cuprum Arena nowych marek wzmacnia tenant-mix i dowodzi stabilnej pozycji rynkowej centrum. Dzięki nowej infrastrukturze drogowej regionu Zagłębia Miedziowego, zasięg oddziaływania obiektu (odległość do 30 min) to blisko 0,5 mln. mieszkańców.
PARTNER PORTALU
O Cuprum Arena
Cuprum Arena jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – położonym w ścisłym centrum miasta. W Cuprum Arena znajduje się ponad 130 lokali handlowo – usługowych, w tym sklepy: eobuwie.pl, TK Maxx, Super Pharm, Guess, Tommy Hilfiger, Bershka, Reserved, restauracje i kawiarnie, kino Helios, Lidl, przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe.