scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Sweet Gallery: W 2022 Bafra Kebab chce mieć 200 nowych punktów

Bafra Kebab 4[1]

Bafra Kebab otworzyła już ponad 100 punktów. W 2022 roku franczyzodawca zamierza podwoić tę liczbę. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej.

Od stycznia 2022 roku firma Sweet Gallery, właściciel marki Bafra Kebab, umożliwiła franczyzobiorcom wynajęcie przyczepy Bafra Kebab na 12 miesięcy bez ponoszenia kosztów związanych z leasingiem czy zakupem. Koszty wyprodukowania i wyposażenia przyczepy ponosi spółka, która następnie przekazuje ją w wynajem franczyzobiorcy. – Oferujemy nowe warunki współpracy franczyzowej, dzięki którym biznes jest w pełni bezpieczny a zasady współpracy są bardzo transparentne – mówi Krzysztof Olesiak, prezes firmy Sweet Gallery, do której należy również sieć Lodolandia & Kołacz na Okrągło oraz SiGelato.

Wsparcie dla franczyzobiorców

Jeśli w ciągu pierwszych trzech miesięcy współpracy partner postanowi wykupić przyczepę, wówczas koszty najmu wliczają się na poczet jej wykupu. Jeśli natomiast się na to nie zdecyduje, może kontynuować najem i nie ponosi w związku z tym żadnych dodatkowych kosztów. – Takie rozwiązanie pozwala na zapoznanie się z biznesem i jego specyfiką w praktyce, bez ponoszenia przez franczyzobiorcę kosztów inwestycyjnych – mówi Katarzyna Krzemińska-Malon, marketing & PR manager Sweet Gallery. Partner wynajmuje w pełni wyposażoną, gotową do pracy przyczepę Bafra Kebab, która jest dostarczana przez centralę do wybranej lokalizacji. – Oferujemy biznes bezkosztowy i bez ryzyka. Mamy franczyzobiorców, którzy po miesiącu wykupili przyczepę na własność i niedługo po tym zdecydowali się na zakup kolejnego punktu Bafra Kebab. Ponadto część franczyzobiorców decyduje się nie tylko na otwarcia kolejnych punktów tej marki, lecz także Lodolandii i SiGelato – przyznaje Krzysztof Olesiak.

Dynamiczny rozwój

Punkty Bafra Kebab powstają w miejscowościach od 4 tys. mieszkańców. Najczęściej usytuowane są przy centrach handlowych, dworcach oraz przystankach autobusowych. Lokalizację zapewnia centrala – wyszukuje oraz negocjuje stawki najmu. Punkty stoją na zewnątrz poza obiektami handlowymi, dzięki czemu nie dotknął ich lockdown i inne obostrzenia zastosowane wobec restauratorów oraz galerii handlowych. Ponadto sprzedaż odbywa się z „bezpiecznego okienka” w formie „take away”, a więc z pominięciem bezpośredniego kontaktu. W tej chwili na rynku funkcjonuje ponad 114 punktów Bafra Kebab. W styczniu 2022 roku spółka otworzyła 15 nowych punktów – do końca roku planuje uruchomić ich w sumie 200.

We współracy z PepisCo

Bafra Kebab oferuje kebaby i dania inspirowane kuchnią turecką. – Jakość produktu i obsługa klientów na najwyższym poziomie to nasz nadrzędny cel spółki. Każdy produkt, zanim zostanie wprowadzony do sieci przez kilka miesięcy jest testowany i ulepszany. W ofercie są również produkty dla wegetarian i dla dzieci. Mamy box „Bafra Kids”, który zawiera zabawkę niespodziankę – mówi Krzysztof Olesiak. Dzięki partnerskiej współpracy Bafra Kebab z firmą PepsiCo Poland, przy każdym punkcie Bafra Kebab znajduje się lodówka z napojami. – Jesteśmy jednym z największych partnerów firmy PepsiCo w Polsce. W naszych punktach oferujemy całą gamę napojów amerykańskiego producenta. Prowadzimy także wspólnie promocje – dodaje Olesiak.

 

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

bafra-kebab-logo
gastronomia
Lokalizacji: 130
Bafra Kebab to koncept należący do największej i najszybciej rozwijającej się sieci mobilnych punktów sprzedaży street food w Polsce. Sieć…
Baza danych

Firmy

sweet-gallery-logo
retailer
Sweet Gallery to operator gastronomiczny. Spółka Sweet Gallery jest twórcą systemów franczyzowych takich sieci jak: Lodolandia, Bafra Kebab, Si Gelato,…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required