Sephora: Zmiany w zarządzie na rynek Polski i Czech

Od sierpnia do Zarządu Sephora na rynku polskim i czeskim dołączyło trzech nowych dyrektorów – Paweł Netiacha na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, Łukasz Makolądra, który objął stanowisko Dyrektora Finansowego oraz Marta Ogórkiewicz na stanowisku Dyrektora Sprzedaży E-commerce. 

Paweł Netiacha jest absolwentem poznańskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Posiada bogate doświadczenie zdobywane głównie w firmach retailowych takich, jak Tchibo, Decathlon, w którym przeszedł całą ścieżkę rozwoju od stanowiska Kierownika Działu do Dyrektora Retail. Ostatnie 6 lat pracował w Firmie Yves Rocher na stanowisku Retail Director oraz Country Business Director.

Powstanie stanowiska Dyrektora Sprzedaży Sephora na rynek Polski i Czech podyktowane jest potrzebą wzmocnienia struktury zarządzania i synergii procesów na obu rynkach, a także zaangażowania zespołów. Na nowo utworzonym stanowisku, Paweł Netiacha będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży w Polsce i Czechach oraz za wsparcie wszystkich Managerów Regionalnych na obu rynkach.

 Łukasz Makolądra jest absolwentem programu Master in Management na ESCP EUROPE oraz magistrem ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Ścieżkę kariery rozpoczął w bankowości inwestycyjnej w dziale fuzji i przejęć. Następnie zdobywał doświadczenie w P&G w obszarach optymalizacji łańcucha dostaw, planowania finansowego oraz commercial finance.

Ostatnie 3 lata pełnił funkcję Dyrektora Finansowego i Członka Zarządu w Vision Express w Polsce i Bułgarii. Wcześniej kierował finansami GrandVision w Chinach.

 Łukasz Makolądra na stanowisku Dyrektora Finansowego Sephora będzie zarządzał całym Zespołem Finansowym w Polsce oraz w Czechach. Zastąpił na tym stanowisku Pawła Napiórkowskiego, który postanowił kontynuować swoją karierę zawodową w nowym obszarze.

 Marta Ogórkiewicz jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego. Z branżą e-commerce związana od prawie 15 lat. Zarządzała marką Allegro w Polsce, ale i w regionach takich jak: Estonia, Rosja, Ukraina, Czechy i Węgry, jednocześnie prowadząc projekty związane z generowaniem sprzedaży i zwiększaniem aktywności użytkowników w aplikacji. Była odpowiedzialna również za publikację digital Newsweek’a w Polsce (www, aplikacje mobilne, paid content, performance marketing). Rozwijała projekty digitalowe z wielu obszarów m.in. chatboty, gaming, e-commerce.

 Od 1 września Marta Ogórkiewicz oficjalnie obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży E-commerce Sephora, na którym odpowiadać będzie za rozwój w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce w Polsce oraz w Czechach. Marta Ogórkiewicz dołączyła już w sierpniu do zespołu Sephora i poznaje organizację pod okiem Jakuba Gierszyńskiego, którego zastąpi na tym stanowisku. Jakub Gierszyński wkrótce dołącza do zarządu innej firmy, gdzie rozwijać będzie się w nowej dla siebie branży.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych