Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

KG Group otworzyło kolejne wielkie centra handlowe

KG Group otworzyło 8 grudnia kolejne dwa duże centra sieci Atut w Krakowie. Tym samym deweloper ze stolicy Małopolski jest już właścicielem 10 parków
handlowych o powierzchni ponad 70 tysięcy mkw. GLA
.

Po zaledwie tygodniu od otwarcia Atutu Ruczaj 2, jednego z największych parków handlowych w Polsce (ponad 25 tys. m2 GLA), KG Group otworzyło dwa centra o powierzchni ponad 20 tys. m2 GLA, które będą funkcjonować pod wspólną nazwą Atut Galicyjska. W obiektach otwarte zostały już Media Expert, RTV Euro AGD, Pan Materac, Rossmann, Action, Tedi, Kakadu, Black Red White, Dealz i Sinsay.

– Udało nam się stworzyć bardzo ciekawą i zróżnicowaną ofertę handlową, która jeszcze będzie się rozszerzać – zapowiada Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

W kolejnych tygodniach swoje lokale otworzą bowiem m.in. Lidl, Cropp, House, Vox, Bel-Pol, Fluger Farby, Komfort i pierwszy w Polsce sklep marki Woolworth.

Na tym nie koniec, bo już w przyszłym tygodniu krakowski deweloper zapowiada otwarcie kolejnego centrum sieci Atut – tym razem w Suchej Beskidzkiej. W obiekcie o powierzchni ponad 5 tys. mkw. GLA znajdą się m.in. Pepco, KAES, Optilux, Kosmyk, Cukiernia Bella, Martes Sport, Action, Media Expert i Lidl.

Po otwarciu Atutu w Suchej Beskidzkiej KG Group będzie właścicielem 11 centrów sieci Atut o łącznej powierzchni ponad 75 tys. M2 GLA. Deweloper już zapowiada kolejne projekty, m.in. w Małopolsce i na Mazowszu.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem