Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

KG Group otworzyło 11 centrum Atut

KG Group otworzyło w czwartek centrum Atut w Suchej Beskidzkiej. To już jedenasty obiekt handlowy krakowskiego dewelopera, a czwarty otwarty w ciągu ostatnich dwóch tygodni.

W Atucie w Suchej Beskidzkiej na powierzchni ponad 5000 m2 GLA znajduje się kilkanaście lokali handlowych, a wśród najemców Media Expert, Action, Martes Sport, Pepco, Kaes, drogeria Kosmyk, piekarnia Bella, sklep optyczny Optilux oraz kantor. W najbliższych tygodniach do tego grona dołączy Lidl, a wiosną restauracja.

– W centrum Atut znalazły się sklepy, których nie ma w najbliższej okolicy, a które cieszą się dużą popularnością. Dlatego liczymy, że stworzona oferta handlowa spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Centrum Atut wyróżnia się nie tylko ofertą handlową, ale również architekturą. Powstało w miejscu, gdzie w przeszłości działały m.in. browar, roszarnia czy Zakład Winiarski. dlatego KG Group przy współpracy z miastem i konserwator zabytków zdecydowało się m.in. na odbudowę wieży dawnego browaru.

– Zależało nam na połączeniu nowoczesności z zachowaniem wyjątkowego charakteru miejsca. Myślę, że nam się to udało i dzięki temu Atut nie jest tylko kolejnym centrum handlowym, ale stał się obiektem, który dobrze wpisuje się w tradycję miasta – mówi Krzysztof Gaczorek.

Atut w Suchej Beskidzkiej jest już 4 centrum otwartym przez KG Group w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Wcześniej otwarte zostały 3 centra handlowe w Krakowie o łącznej powierzchni 50 tys. m2 GLA.

Komercjalizacją centrów handlowych Atut wspólnie z KG Group zajmuje się The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

KG Group jest obecnie właścicielem 11 centrów handlowych Atut o łącznej powierzchni blisko 80 tysięcy m2 GLA. Obiekty krakowskiego dewelopera funkcjonują w Krakowie, Bełchatowie, Pruszkowie oraz podkrakowskich Węgrzcach.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem