Za nami 3 dni niezwykłego wydarzenia – Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Na odwiedzających czekała przestrzeń stworzona przez sieć perfumerii Sephora wraz z partnerskimi markami, pełna wyjątkowych stref, w których od piątku do niedzieli oddać można było się bezpłatnie i bez zapisów w ręce najlepszych ekspertów świata piękna. Wydarzenie było też okazją do udziału w aż 25 warsztatach i masterclass prowadzonych przez wyjątkowych gości specjalnych i guru świata makijażu, mody i social mediów.
Sephora Trend Report to kultowe wydarzenie, doskonale znane tym, którzy śledzą nowości i trendy. Po 3 latach, powróciło do Westfield Arkadia, by na nowo zachwycać multisensorycznymi strefami, indywidualnymi konsultacjami z ekspertami Sephora i partnerskich marek.
Trendy w makijażu wiosna 2023
-Tej wiosny trendy dają możliwość podkreślenia indywidualnego stylu każdej kobiecie, podstawa tkwi w zadbanej, dobrze zdiagnozowanej i chronionej przed fotostarzeniem cerze. Im troskliwiej zajmiemy się jej potrzebami, tym łatwiej i przyjemniej będziemy mogli eksperymentować z wiosennymi trendami makijażowymi. Podczas Sephora Trend Report zaproponowaliśmy 3 wiodące makijaże, które wykreował zespół ekspertów Sephora: Juicy Lips,stawiający w centrum uwagi piękne, nasycone soczystym kolorem usta, Underpainting, którego kwintesencją jest efekt delikatnie wymodelowanej i rozświetlonej blaskiem cery oraz90s Revised czyli makijaż oczu w na nowo zinterpretowanej, zmysłowej odsłonie smokey eye w stylu z lat 90tych.– mówi Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska.
PARTNER PORTALU
Multisensoryczne strefy tematyczne
Tuż obok strefy makijażu odkryć można było 3 przestrzenie, wykreowane we współpracy m.in. z markami: Drunk Elephant, Supergoop!, Fresh, Moroccanoil, Bumble and Bumble.
W strefie Skincare Lab podczas spotkania z ekspertem ds. pielęgnacji, skorzystać można było w usługi profesjonalnej diagnostyki skóry – SKIN DIAGNOSIS, która wiosną zadebiutowała w 43 perfumeriach Sephora w całej Polsce, i ułożyć spersonalizowany program pielęgnacyjny. Równie naukowe podejście do poznania potrzeb skóry, czekało na odwiedzających w strefie Hair Lab, w której wykonywano badanie kondycji skóry głowy profesjonalnym urządzeniem ASL. W strefie tej każda fanka i fan trendów mogli skorzystać z bezpłatnej stylizacji włosów wykonywanej przez ekspertów fryzjerstwa. Z kolei w strefie Fragrance Lab odkryć można było wraz z ekspertem ds. zapachów swój indywidualny profil zapachowy i dopasować do niego zapach z nowości wiosennego sezonu
Wyjątkowe masterclass
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Trzy dni Sephora Trend Report były też znakomitą okazją do uczestniczenia w bezpłatnych, grupowych masterclass i warsztatach z ekspertami partnerskich marek: Anastasia Beverly Hills,Clinique,FENTY BEAUTY by Rihanna,Hourglass,Lancome,NARS,r.e.m. beauty by Ariana GrandeorazYSL.
Każdego dnia swoje masterclass prowadziły też osobowości ze świata mody i urody, które zgromadziły w Arkadii rzesze swoich fanek i fanów.