Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Nowy wymiar programu lojalnościowego sieci perfumerii Sephora

Dotychczasowy program lojalnościowy sieci perfumerii SEPHORA, z którego od 2003 roku korzysta ponad milion klientów SEPHORA w Polsce i Czechach, zyskuje nowy wymiar benefitowo-lojalnościowy.

SEPHORA UNLIMITED z sukcesem wdrożony w 2019 roku na rynku niemieckim, podczas tegorocznego lata powitały dwa nowe rynki – Polska oraz Czechy, a docelowo zagościć ma on w całej Europie oraz na Bliskim Wschodzie.

Programy lojalnościowe są kluczowym ogniwem relacji pomiędzy klientami i markami. Ich wpływ na biznes jest niezastąpiony. Aż 76% klientów, którzy korzystają z programów lojalnościowych, deklaruje, że chce być nagradzana przez firmy za swoją wierność marce, nie tylko za wysokość pozostawionej podczas zakupów kwoty*. Dlatego też wsłuchując się w potrzeby i oczekiwania swoich klientów, Sephora zredefiniowała dotychczasową wizję programu, współtworząc go wraz z klientami, na nowych zasadach. Sephora Unlimited wprowadza świeżą jakość, otwiera się na różnorodne potrzeby klientów i daje im swobodę w dostosowaniu benefitów do własnych oczekiwań.

W Sephora Unlimited klienci zdobywają punkty za każdą wizytę w perfumerii

W Sephora Unlimited klienci zdobywają punkty, obok zakupów, za każdą wizytę w perfumerii, recenzje produktów, a w ramach grywalizacji, będą mieli możliwość zdobywania dodatkowych punktów za wykonanie określonych „misji”, takich jak np. udział w wydarzeniach specjalnych Sephora. Co istotne – punkty zbierać można za zakupy w Sephora w całej Europie.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Drugą zasadniczą różnicą jest też możliwość dopasowania benefitu, na który klienci wymienić mogą każde zdobyte 250 punktów, mając do wyboru: rabat 10% na zakupy, prezent kosmetyczny, który wybrać można z katalogu lub przekazanie darowizny na partnerską fundację Sephora.

Każdy klient dołączający do programu lojalnościowego Sephora Unlimited, przy pierwszych zakupach otrzymuje również powitalny upominek kosmetyczny od Sephora.

Gromadząc punkty poprzez swoją dalszą aktywność zakupową i poza zakupową, z poziomu Unlimited można osiągnąć status Gold. Dla grupy tej Sephora szykuje regularnie dodatkowe atrakcje i benefity takie jak: stały rabat w wysokości 15% na ulubioną markę, akcje promocyjne, zaproszenia na wyjątkowe wydarzenia, spotkania z ekspertami marek i inne niespodzianki.

– Nasi klienci od kilku lat w coraz większym stopniu robią zakupy w Sephora przepływając płynnie pomiędzy kanałami – online, aplikacją i sklepami stacjonarnymi, korzystając z inspiracji zakupowych z Instagrama czy Tik Toka. To odzwierciedlenie trendu rosnącej penetracji używania internetu, w tym robienia zakupów, wśród polskiej populacji, które nasiliło się w okresie Covid. Program lojalnościowy Sephora Unlimited w nowej, ulepszonej wersji adresuje ten trend – jest programem w pełni omnichannel, którego zadanie to m.in. jeszcze silniejsza synergia wszystkich kanałów sprzedaży. Filarem tej transformacji jest nagradzanie i docenianie naszych klientów nie tylko za dokonywanie zakupów, ale również za zaangażowanie. Jest to szczególnie ważne dla młodszego pokolenia. Dzięki zmianom, chcemy przede wszystkim regularnie pozytywnie zaskakiwać naszych klientów, zwiększyć ich poziom aktywności w programie, oraz finalnie pozytywnie wpłynąć na ich poziom satysfakcji, a tym samym jeszcze mocniejszego preferowania Sephora jako destynacji zakupowej w branży premium beauty – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kolejna nowość, która jest wypadkową preferencji części klientów Sephora, to możliwość wsparcia wraz z Sephora Unlimited, wybranej fundacji charytatywnej i wymiana zgromadzonych punktów na datek na rzecz jej działań statutowych. W Polsce wesprzeć można fundację Sukcesu Pisanego Szminką, z którą Sephora związana jest regularną współpracą na rzecz kobiet i młodzieży już od 5 lat, zaś w Czechach klienci wspierać mogą fundację Klíč k úsměvu, działającą na rzecz kobiet dotkniętych przemocą domową.

– Jestem przekonana, że nasi klienci pokochają zaskakujący i pełen wolności wyboru Sephora Unlimited. 80% klientów Sephora, którzy mieli już możliwość przetestowania go i podzielenia się swoją opinią, uważa, że jest on atrakcyjniejszy, niż poprzednia wersja programu. O 50% wrosła też chęć do regularnego korzystania z programu Unlimited, w porównaniu z poprzednią wersją projektu. Zapraszam wszystkich naszych klientów do odkrywania świata piękna i cieszenia się nim wraz z Sephora Unlimited – dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

*Capgemini Digital Transformation Institute survey, The Key to Loyalty – August–September 2017 Baromètre X-Index BETC 2019.

Sephora globalnym liderem prestiżowego omni-retailu

Sephora jest globalnym, wiodącym liderem prestiżowego omni-retailu. Wraz z 46,000 pracownikami na 35 rynkach, Sephora łączy klientów i marki kosmetyczne tworząc wiarygodną i dynamiczną, światową społeczność piękna. Zaangażowanej społeczności setek milionów obserwatorów, oferuje wielokanałową sieć 2700 perfumerii i flagowych sklepów, a także e-perfumerie i inne platformy digital, które serwują spersonalizowane i angażujące doświadczenia niezależnie od miejsca kontaktu z nami.

Dzięki selekcji blisko 300 marek, w tym własnej marce –Sephora Collection, oferuje najbardziej wyjątkową i zróżnicowaną gamę prestiżowych produktów kosmetycznych, dostosowanych do potrzeb naszych klientów: od zapachów poprzez makijaż, pielęgnację włosów, pielęgnację skóry i inne, systematycznie określa świat prestiżowego piękna na nowo.

Od momentu powstania w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jako część Grupy LVMH, rewolucjonizuje prestiżową branżę sprzedaży detalicznej kosmetyków. Dziś kontynuuje zrywanie z konwenansami, aby realizować misję poszerzania sposobu, w jaki świat definiuje piękno i wzmacnia wyjątkowość każdego z nas.