Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Olimp z nowym multibrandowym najemcą

Lubelskie centrum handlowe Galeria Olimp nieustannie poszerza ofertę zakupową. Do listy sklepów dołączył obecnie nowy multibrand, który przyciąga uwagę różnorodnością oferowanych produktów znanych marek: Jack and Jones, Only, Only Sons, Vero Moda, JDY, Vila.

Jack & Jones to moda męska dla mężczyzn i chłopców od 3. roku życia.

Oferta marki Jack & Jones obejmuje bieliznę i ubrania, buty oraz dodatki w stylach casualowym, streetwearowym, wizytowym, jak i sportowym. W Polsce produkty marki Jack & Jones można było dotąd zamawiać w sklepie internetowym.

Kolejny duński brand w tym lokalu to ONLY – znana marka na całym świecie, które ubierają pewne siebie i niezależne młode kobiety.

Modne i przystępne cenowo ubrania dla kobiet oferuje marka odzieżowa ONLY & SONS, JDY, a także Vero Moda – flagowa marka duńskiego potentata odzieżowego, firmy Bestseller.

Niedawno portfolio galerii uzupełnił salon sieci Sinsay, który zajął powierzchnię 1200 mkw. Otwarcie sklepu polskiej popularnej grupy odzieżowej LPP stanowiło odpowiedź na potrzeby współczesnych, aktywnych nastolatek a także młodych kobiet i rodziców. Pojawienie się sklepu tej sieci w centrum znacząco wzbogaciło ofertę galerii w segmencie mody, wyposażenia wnętrz, jak i oferty z branży dziecięcej.

W maju w Galerii Olimp został też otwarty pierwszy w Lublinie sklep pod szyldem Woolworth. Zajął on powierzchnię ponad 1330 mkw. na piętrze centrum. Jest to sieć dyskontów, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Olimp to blisko 60 tys. mkw. GLA

Nowo otwarty sklep w Galerii Olimp jest kolejnym krokiem w rozwoju centrum handlowego, które stara się zaspokoić potrzeby swoich klientów i dostarczać im najnowsze trendy oraz produkty wysokiej jakości.

Obecnie portfolio Galerii Olimp odpowiada potrzebom lokalnej społeczności, a​ wybór oferty sklepów jest szeroki. Aktualnie centrum handlowe liczy 260 lokali handlowych w tym 30 kawiarni i restauracji oraz ponad 20 punktów usługowych, rozrywkowych, hipermarket DIY Leroy Merlin, Carrefour Market, Biedronka, Media Expert oraz multipleks kinowy Multikino. A wszystko na blisko 60 tys. mkw powierzchni GLA. Do dyspozycji klientów jest obszerny parking wielopoziomowy, a także naziemny wokół centrum – łącznie blisko 2 tys. miejsc parkingowych, dzięki czemu zakupy stają się jeszcze bardziej wygodne.