MAX Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji z burgerami, kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Już wkrótce otworzy swoją 25. restaurację w Polsce, a drugą w Krakowie. Będzie zlokalizowana przy ul. Zakopiańskiej 70 B, obok Makro Cash&Carry oraz salonu meblowego Agata.
Dzięki wydłużonym godzinom otwarcia, szerokiej ofercie śniadaniowej i opcji drive-thru, będzie atrakcyjnym punktem dla zmotoryzowanych gości, idealnym na posiłek w trakcie podróży.
W ofercie znajdzie się szeroki wybór burgerów, zestawów, orzeźwiających napojów oraz letnie nowości jak Shake’i Premium (Salted Caramel & Popcorn oraz Green Apple & Poppin’ Candy), czy też sałatki (Green Kale Caesar Salad i Sesame & Ginger Salad). Nie zabraknie również flagowych dań wege i z kurczaka, które według wewnętrznych danych, stanowią niemal 40% całkowitej sprzedaży w pierwszej krakowskiej restauracji MAX Premium Burgers przy ul. Nowohuckiej 54.
„Jesteśmy dumni, że od siedmiu lat działamy na polskim rynku. Otwarcie 25. restauracji w Polsce, a drugiej w Krakowie, to dla nas ważny krok w umacnianiu relacji z gośćmi. Kraków jest niezwykle ważnym miejscem, dlatego cieszymy się, że możemy kontynuować rozwój w tym mieście. Mamy ambitne plany na przyszłość i nie możemy się doczekać kolejnych otwarć, które zbliżą nas do gości” – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
MAX Premium Burgers oferuje największy wybór bezmięsnych burgerów na polskim rynku. „Zielone menu” obejmuje wegetariańskie i wegańskie burgery, a sieć jako jedyna w Polsce oznacza każdą pozycję w menu wskaźnikami CO2, informującymi o emisji dwutlenku węgla przy produkcji. MAX Burgers jest również jedyną europejską marką nagrodzoną przez ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now”.
PARTNER PORTALU
Z ziemi szwedzkiej
MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem.