W maju br. Empik ogłosił, że w dawnym pawilonie Cepelii powstanie najnowocześniejszy, flagowy salon o powierzchni 1300 mkw. W ciągu kilku ostatnich miesięcy budynek przeszedł prawdziwą metamorfozę, odzyskując swoją oryginalną formę i blask. Zagadką wciąż jednak pozostawała data otwarcia. Teraz Empik ogłosił, że zaprasza do nowego salonu Empik Marszałkowska już od 13 grudnia.
Ikoniczny, modernistyczny pawilon dawnej Cepelii wraca na kulturalną i handlową mapę stolicy za sprawą Empiku. Po kilku miesiącach remontu odzyskał wygląd z lat 60. i otworzy się na Warszawę już 13 grudnia.
Głównym inwestorem i wykonawcą w zakresie renowacji budynku, infrastruktury i otoczenia jest spółka Sienna 111. Autorem modernizacji Pawilonu Cepelia jest pracownia AMC – Andrzej M. Chołdzyński, a za realizację i finalny wygląd odpowiada pracownia Bernatek Architekci.
Najnowocześniejszy salon sieci
Nowy Empik na zbiegu ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich będzie najnowocześniejszym salonem sieci w Polsce. Sklep o łącznej powierzchni blisko 1300 mkw. zajmie trzy poziomy: -1, parter i 1. piętro. Oprócz przestrzeni handlowej, w salonie znajdzie się także multimedialna ekspozycja i mała czytelnia.
PARTNER PORTALU
W salonie pojawi się także specjalna strefa umożliwiająca organizację wydarzeń z udziałem twórców, z których marka znana jest od dekad.
„To nowy rozdział w historii kulturalnych spotkań w Empiku. Stale unowocześniamy formułę wydarzeń, aby angażować i docierać do coraz szerszego grona widzów, zainteresowanych nie tylko tradycyjną kulturą, ale też nowymi formami jej doświadczania.
Dzięki otwarciu flagowego Empiku w Cepelii z przestrzenią dedykowaną wydarzeniom, Warszawa zyska ważny punkt na swojej kulturalnej mapie.
Wyjątkowe premiery książek, płyt czy produkcji audio, sesje autografów, podcasty na żywo, ale też nowe autorskie cykle wydarzeń – te unikalne doświadczenia już wkrótce będą dostępne dla odwiedzających nowy Empik w Śródmieściu oraz odbiorców w całej Polsce, dzięki hybrydowej formule spotkań i popularnym transmisjom online” – tłumaczył Jakub Piotrkowicz, Director of Entertainment & Digital Content w Grupie Empik.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W nowym sklepie dostępne także będą dobrze znane klientom usługi omnikanałowe łączące w jednym miejscu wygodę zakupów online i offline.
To m.in. click&collect – ekspresowa rezerwacja produktów z odbiorem w salonie już po 2h, darmowa dostawa zamówień z Empik.com do salonu, również w opcji ekodostawy bez opakowań czy usługa Premium Pay&Go umożliwiająca finalizację zakupów w aplikacji Empik, bez konieczności podchodzenia do kasy.
Z ponad 350 salonami
Empik to wiodący omnichannel retailer i lider w obszarze rozrywki, kultury i lifestyle’u w Polsce. W unikatowym ekosystemie łączy ponad 350 salonów stacjonarnych oraz Empik.com – jedną z czołowych platform e-commerce i dynamicznie rosnący marketplace. To także aplikacja mobilna utrzymująca się w czołówce najlepiej ocenianych aplikacji zakupowych w Polsce i wiodący ekosystem kliencki – Empik Premium.