Enata Bread notuje rekordowe wyniki i zapowiada nowy koncept

Marki GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI i BAKERY osiągnęły rekordowe wyniki. W ciągu 4 lat Enata Bread zwiększyła liczbę lokali z 30 (2020 r.) do 117 (2024 r.). Przychody wzrosły z 6 mln PLN (2020 r.) do ponad 137 mln PLN (2024 r.), co daje 2200%.
Systematyczny wzrost rok do roku firma zanotowała wzrosty: 2021 r.+164%, 2022 r. +137%, 2023 r. +122%, 2024 r. +65%.
Plany rozwoju
Grupa Enata Bread planuje ekspansję w dużych miastach – ulice, galerie, biurowce, komunikacja.
Enata Bread zakłada też budowę nowych konceptów gastronomicznych w ramach grupy.
Planuje również wprowadzenie nowych grup produktowych, także pod marką własną, dbanie o czystą etykietę, wyznaczanie rynkowych trendów.
Firma zainwestuje w digitalizację: digital signage, e-commerce, analiza danych, rozwiązania mobilne.
Inwestycje firmy będą też w sferze architektury, aby stworzyć nowoczesne, komfortowe, ergonomiczne lokale do odpoczynku, pracy, spotkań zawodowych i prywatnych.
W ramach planowanych działań marketingowych Enata Bread zakłada kreatywne, inspirujące, odważne kampanie reklamowe oraz projekty specjalne.
Nowy koncept
Enata Bread wystartuje w Poznaniu z nowym dwupoziomowym – konceptem bakery & restaurant. Pionierski w portfolio Enata Bread. Firma zapowiada jego otwarcie już za kilka miesięcy w Starym Browarze.
Na razie firma nie ujawnia nazwy nazwy nowego konceptu. Zapowiada, że w nowym koncepcie bakery & restaurant klienci poznają najwyższej jakości wyroby piekarnicze, a także – wykorzystujący je (ale nie tylko) – niezwykły format restauracyjny. Na dwóch kondygnacjach – w otoczeniu zachwycającego designu – będzie można oddać się wyjątkowemu doświadczeniu.
Wyrafinowana metaloplastyka, gustowna ceramika, ciepłe drewno, transparentne szkło – doskonale wpiszą się w charakterystyczne – ceglane wnętrze Starego Browaru. Na parterze znajdzie się bar piekarni, piekarnia i kuchnia, na piętrze zaś bar i sala restauracyjna. Przy tworzeniu projektu firm kierowała się dwoma słowami: komfort i ergonomia. Zdecydowała się też na kilka zaskakujących rozwiązań kolorystycznych (kobalt).
Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty
Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek z branży piekarniczo- cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.
Dziś, grupę tworzą dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba.
W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter