Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni debiutują w kolejnym mieście

Enata Bread kontynuuje ekspansję sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Otworzyła pierwszy lokal stolicy województwa warmińsko-mazurskiego, Olsztynie. Mieści się on w Domu Towarowym Dukat.

Piekarnio – kawiarnia Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni wystartowała w historycznym Domu Towarowym Dukat, w ścisłym centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie urzędów, biurowców i Starego Miasta.

Dom Towarowy Dukat powstał w 1965 roku według projektu znanych architektów Jerzego Sołtana i Zbigniewa Ihnatowicza. Jego charakterystyczna sylwetka stała się ozdobą powojennego Olsztyna. Wnętrza Domu Towarowego zostały zaprojektowane przez artystę Wojciecha Fangora.

„Uwielbiamy takie lokalizacje. Budynki, które mają swoją historię, niepowtarzalną architekturę, wspaniałą duszę. Cieszymy się, że zaznaczamy swoją obecność w Olsztynie. To miasto bliskie mojemu sercu – w czasach studenckich brałem udział w juwenaliach Kortowiada. Olsztyn słynie z zaangażowanego i aktywnego życia studenckiego” – komentuje Bartek Rychcik, CEO Enata Bread.

Z rekordowymi wynikami

Marki Gorąco Polecam.Smaki z Piekarni i BAKERY osiągnęły rekordowe wyniki. W ciągu 4 lat Enata Bread zwiększyła liczbę lokali z 30 (2020 r.) do 117 (2024 r.). Przychody wzrosły z 6 mln PLN (2020 r.) do ponad 137 mln PLN (2024 r.), co daje 2200%.

Systematyczny wzrost rok do roku firma zanotowała wzrosty: 2021 r.+164%, 2022 r. +137%, 2023 r. +122%, 2024 r. +65%.

Grupa Enata Bread planuje ekspansję w dużych miastach – ulice, galerie, biurowce, komunikacja.

Enata Bread zakłada też budowę nowych konceptów gastronomicznych w ramach grupy. Planuje również wprowadzenie nowych grup produktowych, także pod marką własną, dbanie o czystą etykietę, wyznaczanie rynkowych trendów.

Firma zainwestuje w digitalizację: digital signage, e-commerce, analiza danych, rozwiązania mobilne.

Firma zainwestuje również w architekturę, aby stworzyć nowoczesne, komfortowe, ergonomiczne lokale do odpoczynku, pracy, spotkań zawodowych i prywatnych.

W ramach planowanych działań marketingowych Enata Bread zakłada kreatywne, inspirujące, odważne kampanie reklamowe oraz projekty specjalne.

Enata Bread zarządza marką Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, która posiada posiada 130 lokali (wg planów do końca roku będzie ich 150).

Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty

Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek z branży piekarniczo- cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.

Dziś, grupę tworzą dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba.

W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz