Na jesiennej edycji targów #scf2025fall obecna będzie liczna reprezentacja Najemców. Wśród nich będą przedstawiciele sieci Empik pod przewodnictwem Grzegorza Urbana, Head of Leasing and Expansion. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 na terenie EXPO XXI w Warszawie.
2024 był kolejnym rokiem pod znakiem dynamicznego rozwoju Grupy Empik we wszystkich obszarach działalności. Dzięki wzrostowi łącznej wartości sprzedaży (GMV) o 15 proc. rdr., do rekordowego poziomu 4,2 mld PLN, Grupa odnotowała poprawę rentowności i znaczący wzrost zysku EBITDA, do 311 mln PLN.
W 2024 r. Grupa Empik koncentrowała się przede wszystkim na dalszym rozwoju omnikanałowego ekosystemu: sieci salonów stacjonarnych i platformy Empik.com, ze szczególnym naciskiem na Empik Marketplace, omnichannelowe usługi i silniki monetyzacyjne.
Kluczową rolę w rozwoju omnikanałowego ekosystemu Empiku niezmiennie odgrywają salony stacjonarne. Sieć fizyczna w 2024 roku zanotowała stabilny wzrost sprzedaży. Na mapie Polski pojawiły się 24 nowe salony, z czego 11 stanowiły sklepy w retail parkach, 8 w galeriach handlowych oraz 5 w lokalizacjach ulicznych.
W efekcie sieć zamknęła rok liczbą 370 sklepów. Najmocniej rozwijanym konceptem w 2024 były formaty salonów małych i mini. Zwieńczeniem 2024 roku w ekspansji było otwarcie trzypiętrowego, flagowego salonu Empik Marszałkowska, w zrewitalizowanym pawilonie dawnej Cepelii, o łącznej powierzchni blisko 1300 mkw.
„W kolejnych latach planujemy utrzymać tempo wzrostu na poziomie 15-20 proc., co oznacza, że wkrótce będziemy zwiększać sprzedaż o 1 mld PLN rocznie” – mówi Ewa Szmidt, Prezeska Grupy Empik.
Na targach #scf2025fall obecni będą:
- Grzegorz Urban, Head of Leasing and Expansion,
- Marcin Kozieł, Menadżer ds. Wynajmu,
- Olga Wielgosz, Menadżer ds. Wynajmu.
Coraz dłuższa lista Wystawców
W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Womak.
Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.
Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.
24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.
#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.
Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.