komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dobre wyniki Grupy Echo także dzięki silnej pozycji obiektów handlowych
W pierwszym półroczu Echo Investment umacniało pozycję na rynku nieruchomości. Centra handlowe Grupy – Libero Katowice i Galeria Młociny w Warszawie – pozostają niemal w całości wynajęte.
Kaufland Marketplace ma trzy miliony użytkowników miesięcznie
Kaufland Marketplace po roku w Polsce ma 3 mln użytkowników miesięcznie. Oferuje 6 mln produktów w 6400 kategoriach. To jedna z najszybciej rosnących platform e-commerce.
W Centrum Janki powstała Strefa Wyciszenia
W CH Janki powstała Strefa Wyciszenia – miejsce, które ma służyć nie tylko osobom neuroróżnorodnym oraz wszystkim, którzy potrzebują wyciszenia. Znajduje się w pobliżu salki zabaw Jankowa Polana.
Apsys: Hala Targowa w Gdańsku wyzwoli nową energię w sercu miasta
Oferta kulinarna gdańskiej Hali Targowej nabiera docelowego kształtu. Rewitalizująca obiekt firma Apsys kończy proces komercjalizacji obiektu.
[ANALIZA] CBRE: europejski rynek handlowy w fazie stabilizacji
Analiza CBRE za I poł. roku: sektor detaliczny w dobrej kondycji. Parki handlowe dominują frekwencją, a centra handlowe notują wysoki wzrost sprzedaży.
Sieć Rituals debiutuje w kolejnym mieście
Sieć Rituals umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 17 września otworzyła pierwszy sklep w Elblągu. Zlokalizowany jest na na poziomie 0 Centrum Handlowego Ogrody.
InPost stawia na rozwój usług finansowych InPost Pay
Grupa InPost stawia na dalszy rozwój innowacyjnych usług finansowych InPost Pay. Łukasz Dziekan został mianowany na stanowisko Financial Services Business Director.
Kaufland rozwija koncepcję shop-in-shop
Kaufland rozwija obecność marki Parkside. W wybranych marketach pojawiają się specjalne strefy shop-in-shop – odrębne przestrzenie z szeroką ofertą Parkside.
Popeyes stawia na ekspansję i ogłasza 7 nowych otwarć w Polsce
Popeyes wchodzi na kolejny poziom rozwoju w Polsce. Obecnie sieć liczy 20 restauracji i konsekwentnie realizuje swój plan ekspansji. Planuje otwarcie kolejnych siedmiu lokalizacji.
Giftify zadebiutuje na targach #scf2025fall
Na targach #scf2025fall po raz pierwszy w gronie wystawców obecna będzie firma Giftify. To wyspecjalizowany partner w zakresie kart podarunkowych dla centrów i parków handlowych.
MR.DIY umacnia swoją pozycję w stolicy – dwa nowe sklepy tego samego dnia
13 września zostały otwarte dwa stołeczne sklepy MR.DIY – pierwszego w parku handlowym Zielony Targówek oraz największego w Polsce w Galerii Młociny. Tym samym sieć posiada już 4 sklepy w Warszawie.
Na #scf2025fall Refield przedstawi nową odsłonę projektu „Pasaż Leżajski”
Refield zainwestuje w Leżajsku. Powstanie tam Pasaż Leżajski – nowoczesny park handlowy z czterema budynkami o łącznej powierzchni ponad 11 000 m² GLA.